{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 13 december 2018

Adventskalender 2018 dag 13 en nog wat adventskalenders

Adventskalender 2018 dag 13 en nog wat adventskalenders


Een van de allereerste ontwerpen die ik maakte voor Breiclub.nl was een gebreid huisje, waarvan ik toen bedacht had dat het heel leuk zou zijn om er 24 van te maken en het te gebruiken als adventskalender:

Hier vertelde ik al eens over dit ontwerp

Ik heb er geen 24 gebreid, hoor! Dit is een collage en ik heb al die cijfers erin "geplakt" 😊
Wel leuk, hé!

Ik heb dit jaar zelf ook een adventskalender. Die kreeg ik van echtgenoot en zoon, ze kochten 'm in Groot Brittannië, toen ze in de herfstvakantie samen een roadtrip maakten in Schotland:


Ik had al gezien dat het pure chocola was, het blijkt 100% dark Equador, en dat is wel héél erg puur.... Ik houd best van puur, en 72% of zelfs 80% kan ik wel waarderen, maar dit is mij te puur.
Jammer, hé, het was zo leuk bedacht!

En dan die supersurprise die mijn zusje kreeg! Ze stuurt me nu af en toe een fotootje met de inhoud van de doosjes:

In deze blog liet ik al onze surprises zien

Zo leuk gedaan door ons "schone" zusje! Het "hoofdcadeau" was een grote pot hele fijne crème. Verder zijn de doosjes tot nog toe heel leuk gevuld met chocolaatjes, thee, kleine knijpertjes, een proefflesje van een geurtje, etc. Fantastisch!

En dan ga ik nu verder met:




Dit jaar heb ik meegewerkt aan een adventskalender. Van 1 t/m 24 december kun je elke dag een blog vinden bij Breiclub.nl met daarin een handwerkidee, passend bij deze tijd van het jaar. Ik deed dit samen met AlexaBiancaSietskeWietske en Lara schoof ook nog aan. De adventsblogs kun je steeds vinden bij Breiclub én op de blog van degene die de betreffende blog maakte.

Uiteraard vind je bij mij elke dag een link.

Vandaag een bijdrage van Sietske.

Je vindt de Breiclub-blog hier 




December 2018, het jaar loopt ten einde. Omdat ik meedoe aan de Adventskalender 2018 van Breiclub.nl vind je van 1 t/m 24 december in ieder geval een link naar de adventsbijdrage mét patroon van de dag. 


Verder heb ik vast en zeker ook nog wel eens wat te vertellen al kan het best zijn dat het mystery nu eens op dinsdag zal zijn en de poppen naar woensdag verhuisd zijn, of misschien nemen ze wel een paar weken vakantie! 
Je bent van harte welkom om regelmatig hier langs te komen.



Een fijne decembermaand gewenst met veel happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat de chocolade té puur is! Wel reuze lief van de mannen😉.
    Vroeger hadden wij een adventkalender waar niets in zat, maar waar een plaatje tevoorschijn kwam na het openen van een deurtje.
    Nu ik podcasts volg, zie ik hele mooie adventkalenders langs komen: sommige gevuld met verschillende soorten thee maar vooral veel die gevuld zijn verschillende strengetjes garen.
    De adventkalender van je schoonzusje vind ik erg mooi; klein en fijn en met liefde gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief van jouw mannen om een adventskalender voor je mee te nemen. Wat denk je van het recyclen van de chocolaatjes. Smelt ze Au-bain-marie. Daarna kun je ze mengen en er nieuwe bonbons of chocolaatjes van maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb al geprobeerd om een stukje te smelten in de koffie, maar ook dat werkt niet echt, het wordt een vreemde massa....

      Verwijderen
  3. Leuk he adventskalenders vroeger had ik een kaars maar die zie je ook niet meer. Nu een advents kalender van vilt

    BeantwoordenVerwijderen