{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 14 december 2018

Adventskalender 2018 dag 14 en sjaals

Adventskalender 2018 dag 14 en sjaals


Gisteren vertelde ik iets over een ontwerp dat ik maakte voor Breiclub.nl, vandaag kom ik terug op een ontwerp van mijn voor Friesland Post. Voor het januarinummer van 2018 breide ik een sjaal.


De sjaal in kwestie heb ik opgestuurd en is naar één van de lezers gegaan. Nu wil ik zelf alsnog zo'n sjaal, dus ik ben al een tijdje aan 't breien:


Ik brei 'm deze keer van handgeverfde sokkenwol, ik schreef er hier al over.
Het is mijn "onderweg-project". Ik ben inmiddels met het vierde pompeblêd bezig.

Wat ik heel leuk vind is dat Maria 'm ook breit!
Hier zijn een paar foto's die ze mij stuurde:



Maria breit met Colour Crafter, waar ik de originele sjaal ook mee gebreid heb.
We zijn ongeveer even ver op dit moment.

En weet je wat zo leuk is? In het januarinummer van 2019 komt wéér een ontwerp van mij!
Daarover later meer 😊

Het is vandaag ook dag 14:


Dit jaar heb ik meegewerkt aan een adventskalender. Van 1 t/m 24 december kun je elke dag een blog vinden bij Breiclub.nl met daarin een handwerkidee, passend bij deze tijd van het jaar. Ik deed dit samen met AlexaBiancaSietskeWietske en Lara schoof ook nog aan. De adventsblogs kun je steeds vinden bij Breiclub én op de blog van degene die de betreffende blog maakte.
Uiteraard vind je bij mij elke dag een link.

Vandaag een bijdrage van Alexa.
Je vindt de Breiclub-blog hier
én bij Amilishly.



December 2018, het jaar loopt ten einde. Omdat ik meedoe aan de Adventskalender 2018 van Breiclub.nl vind je van 1 t/m 24 december in ieder geval een link naar de adventsbijdrage mét patroon van de dag. 

Verder heb ik vast en zeker ook nog wel eens wat te vertellen al kan het best zijn dat het mystery nu eens op dinsdag zal zijn en de poppen naar woensdag verhuisd zijn, of misschien nemen ze wel een paar weken vakantie! 
Je bent van harte welkom om regelmatig hier langs te komen.

Een fijne decembermaand gewenst met veel happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Zo'n sjaal mag natuurlijk niet ontbreken nu het koud wordt. Leuk voor je dat je kunt zien dat anderen de sjaal ook breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die past wel bij jou en zeker ook bij Maria het verbaast me niks !! leuk dat jullie samen op gaan .:)))

    BeantwoordenVerwijderen