{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 11 december 2018

Adventskalender 2018 dag 11 en poppendag

Adventskalender 2018 dag 11 en poppendag


Tussen alles door probeer ik Joy te haken:


Joy wordt groter dan ik had verwacht! Ze is ontworpen door Alexa van Amilishly en ze staat in het mooie kersthaakboekje: Kerst en Winter Haaksels (lees voor meer informatie deze blog). 


Ik heb nóg een leuk patroontje van Alexa, dat schattige sneeuwpopje van dag 7 van de Adventskalender 2018 van Breiclub.nl:


Ik ga natuurlijk kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Of zouden ze al helemaal in kerststemming zijn...?

En over de Adventskalender gesproken....
Dag 11 vandaag:


Dit jaar heb ik meegewerkt aan een adventskalender. Van 1 t/m 24 december kun je elke dag een blog vinden bij Breiclub.nl met daarin een handwerkidee, passend bij deze tijd van het jaar. Ik deed dit samen met AlexaBiancaSietskeWietske en Lara schoof ook nog aan. De adventsblogs kun je steeds vinden bij Breiclub én op de blog van degene die de betreffende blog maakte.

Uiteraard vind je bij mij elke dag een link.
Vandaag een bijdrage van Bianca.
Je vindt de Breiclub-blog hier.
én bij Chefblog.


December 2018, het jaar loopt ten einde. Omdat ik meedoe aan de Adventskalender 2018 van Breiclub.nl vind je van 1 t/m 24 december in ieder geval een link naar de adventsbijdrage mét patroon van de dag. 


Verder heb ik vast en zeker ook nog wel eens wat te vertellen al kan het best zijn dat het mystery nu eens op dinsdag zal zijn en de poppen naar woensdag verhuisd zijn, of misschien nemen ze wel een paar weken vakantie! 
Je bent van harte welkom om regelmatig hier langs te komen.


Een fijne decembermaand gewenst met veel happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Het is toch moeilijk om de grootte van een pop of beestje af te lezen van een foto. Ik ben er ook wel eens door verrast. Het belangrijkste is dat ze leuk wordt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt vast een heel vrolijk dametje, kan haast niet anders met zo'n naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze wordt mooi. Altijd verrassend hoe het een en ander uitpakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker bezig, met heel veel, wat een schattig popje, ik ben benieuwd naar het eindresultaat, wel showen hoor :)
    Fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joy wordt leuk! En oef.. er zijn gewoon TEVEEL leuke patroontjes om te maken voor kerst... Keuzestress!

    BeantwoordenVerwijderen