{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 28 november 2018

Nieuw boekje: Kerst & Winter Haaksels

Nieuw boekje: Kerst & Winter Haaksels


Een van m'n blogvriendinnen had een heel erg leuk nieuwtje, ze had een patroon gemaakt voor een boekje! Een boekje voor een heel goed doel, dat maakt het extra bijzonder.
Dit is het boekje: 


Het goede doel is de Esther Vergeer Foundation. Ik verwijs je voor meer informatie over deze foundation graag door naar hun website.

Ik vertel nog wel iets meer over dit boekje. In het boekje vind je 10 haakpatronen en de ontwerpsters zijn:


Annemarie Benthem (van Annemaries Haakblog), Lisette Eikelboom (van Tante Setje), Esther Vogelaar (van Essiebirdies), Loes Verhoeven ( van Freubelweb), Frederika van der Galiën (van Frederika Creates), m'n blogvriendin Alexa Boonstra (van Amilishly), Ellen Deckers (van Pollevie), Mabel Gaiser (van Happiness with yarn), Daphne Mols (van Haak by Daphne) en Marlies Strijker (van Made by Leen).

Als je het boekje wilt hebben, dan kan dat via de Esther Vergeer Foundation, als je € 7,95 doneert (Let op: hier komen nog verzendkosten bij). Dan krijg je het boekje thuisgestuurd.
Hier is de "winkel".


Samen met Pippi, die zich tegenwoordig met van alles bemoeit, heb ik het boekje al even bekeken.


"O, een kerstlama! Nou, kijk dan, een sneeuwman! Oooh, een kerstengeltje, Akkelien, die ga je vast en zeker haken, hé! En die kerstbloem, die is ook zo mooi!"

Het is echt een leuk boekje met verrassende en originele ontwerpen. Als je vóór het bestellen alle ontwerpen wilt weten, kijk dan even op die websites van de ontwerpsters, hier en daar laten ze al wat zien.

Alexa schreef ook al een blog over dit boekje, hierin lees je nog meer informatie. 
Haar engeltje wil ik inderdaad haken, dat past helemaal bij mijn engeltjes-verzameling. De lama van Essiebirdies vind ik ook geweldig en de labels van Mabel zijn erg mooi en bruikbaar. Ik ben blij met dit boekje 😃
Ook leuk voor op je verlanglijstje. Let op: het werd bij mij bezorgd door Sandd, die komt niet elke dag, bij mij wel toevallig de dag nadat ik het bestelde.




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb hier al veel over voorbij zien komen op IG. Er staan echt hele leuke dingen in! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lieve blog Akkelien ♥️ heel veel haakplezier met Joy!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen