{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 7 november 2018

Hele leuke post voor haakliefhebbers

Hele leuke post voor haakliefhebbers


Kennen jullie de YLA-box? Ik had er al veel van gehoord, zelf had ik 'm nog niet in m'n handen gehad. Dát is vorige week veranderd 🙂

Die dinsdag stond de pakketjesbezorger ermee voor de deur:


Mijn allereerste YLA-Box!

En dan maak je het open en dan zie je dit:


Een feestelijke goudkleurige wikkel en je ziet al een mooi bolletje garen helemaal rechts.
Hier heb ik alles uitgestald:


In de YLA-box vind je iedere maand een patroon met het benodigde garen. Iedere keer is het door iemand anders gemaakt en samengesteld. Deze keer is Sietske van Siets aan de Haak de ontwerpster. Het patroon heet Flowers of Fall en het is een tafelkleedje met gehaakte bloemen.

Dat kleedje maak je met dit garen:


4 bollen Durable Double Four en 1 bol Rico Fashion Cotton Métallisé. En de benodigde haaknaald zit er ook bij, een Knitpro van 4 mm.

En er zitten hele leuke extra's bij:
Een stekenmarkeerder in de vorm van een herfstblaadje
Een zakje thee met bijpassende chocolaatjes
Een leuk label met de naam van het project "Flowers of Fall"
Een geurkaars in een heel erg leuk blikje


Het patronenboekje ziet er heel verzorgd uit, leuk geschreven en, ik houd ervan, het hele patroon zonder afkortingen. In de Facebookgroep zag ik al dat er een flink aantal mensen direct mee aan de haak gingen.

Dat is toch super leuke post!
Wil je ook zo'n YLA-box? Of er een cadeau geven? Er zijn verschillende mogelijkheden.
Alle informatie vind je op de website van YLA-box
Inmiddels is de ontwerpster van de volgende box bekend gemaakt, kijk even op de Facebookpagina, je ziet het in het filmpje.

Je snapt dat dit voor mij een heel happy momentje was en ik ga in elk geval snel genieten van dat bijzonder theetje mét de chocola! En misschien ook al aan de haak met het patroon.


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


7 opmerkingen:

  1. Heerlijk om jezelf op deze manier te verrassen!
    (De link naar de website van de box kan ik -op dit moment- niet openen...)
    In de breiwereld bestaan ook een aantal van die boxen (in de USA in ieder geval, maar of die hier ook te verkrijgen zijn?).
    Veel plezier met de box. Ga je ook voor het tafelkleedje of ga je er iets anders van maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De link lijkt het inmiddels weer gewoon te doen, gelukkig!
      Ik weet nog niet wat het gaat worden bij mij :-)

      Verwijderen
  2. Wat een gezellige retro kleuren. Ik had vroeger een gehaakte sprei in deze tinten. Roept warme gevoelens op.
    De steekmarkeerder vind ik ook super leuk!! Was de thee lekker??
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n box, vooral de verrassing iedere keer is natuurlijk geweldig. Ben wel benieuwd of je na een aantal boxen niet heel veel extra haaknaalden hebt...
    Groetjes
    Mar10

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is gaaf zeg. Leuk cadeautje voor kerst.

    BeantwoordenVerwijderen