{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 14 november 2018

Aanhaken in de bibliotheek

Aanhaken in de bibliotheek: Creatief café


Het project "De Grootste Gehaakte Deken van de Wereld" is afgerond en toch... haken wij nog steeds aan in de bieb 🙂

In september is het in Sneek weer gestart, we komen nu op elke derde donderdag in de maand bij elkaar, de tijd is nog steeds van 14.30 - 16.00 uur.
Ik had zelf door omstandigheden de eerste gemist, vorige maand was ik er wel bij. 
Een kleine impressie waar iedereen mee bezig was:


Je ziet het: er wordt nu ook gebreid!

Nog een paar speciale dingen:


Een paar dames zijn bezig met mutsjes voor de Goedgemutste Breicampagne, Atty had al heel wat gehaakt! En in de collage linksonder is een gebreid mutsje, Hennie had 'm af aan het eind van onze bijeenkomst.

Deze mooie handwarmers zijn van Tara, ik vond ze mooi genoeg om hier te laten zien:


En Tara is ook bezig met het breien van


Vogeltjes! Voor het nieuwe project van Haak je aan? Haken is verbinden.  Via de link kom je op de Facebookpagina en daar wordt precies uitgelegd wat het inhoudt, het heet : Elk Vogeltje Zingt zoals het gebekt is. En het gaat nu om een enorme slinger met allerlei verschillende vogels. Grappig idee!
Nu snap je zeker wel waarom ik dat boek toen eigenlijk kocht 😉


Hier vind je alle informatie over het Creatief Café in de bibliotheek in Sneek. Morgen is de eerstvolgende bijeenkomst! Kom je ook?
Ook in andere bibliotheken worden dit soort bijeenkomsten georganiseerd! 



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


5 opmerkingen:

  1. Wat geweldig dat de samenhaak (en brei)traditie op donderdagmiddag doorgaat. En ook weer een nieuw goed doel; wat zal het gezellig staan al die vogeltjes bij elkaar.
    Je nieuwe boek komt geweldig van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je leuke dingen zien. Jammer dat Sneek een beetje ver van ons is, anders had ik graag een keer gekomen. Maar zeg nooit nooit. Misschien heb ik een keer een vrije dag.

    Ik zal zo gaan kijken naar de groep. Ik hou van vogeltjes.

    Liefs,
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat jullie doorgaan met samen haken. Dat is extra winst van de grootste gehaakte deken. Woonde ik in Sneek of omgeving, dan haakte ik zeker aan. Ik wens jullie fijne haakmiddagen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is tè leuk om niet samen te haken&breien! Ik wilde dat er in mijn woonplaats zoiets was...
    Er zijn nog genoeg goede doelen om voor te handwerken ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig om zo door te gaan het heeft wat vind ikzelf. Ik krijg morgen de brei meiden weer hier!! zin in.

    BeantwoordenVerwijderen