{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 9 november 2018

Een slinger voor Bobbie

Een slinger voor Bobbie


Eind augustus kreeg ik een mailtje van de moeder van Bess. Ruim twee jaar geleden was er een slinger als kraamcadeau. Ze vertelde dat de slinger nog steeds in de kamer van Bess hangt en bij feestelijke gelegenheden naar de feestruimte verhuist. En nu was er een nieuw kindje op komst. Of ik een slinger wilde haken? En natuurlijk wilde ik dat 😊
Ik vind het altijd wel een eer!

Het was nog niet bekend wat het zou worden, ik mocht wel vast de namen weten, en toch kon ik de slinger niet helemaal maken voor het moment suprême. De jongensnaam had 4 letters, de meisjesnaam 6. 
De kleurtjes waren wel bekend, dus een begin kon ik in ieder geval maken.


Iets andere kleuren dan voor Bess, leuk!
Ik haakte eerst 6 granny-vlaggen:



Ik ging door met de lettervlaggen en toen kwam het bericht: het was een meisje en dus waren er ook zes effen vlaggen nodig:



En dit meisje kreeg de naam: Bobbie:



Ik haakte alles aan elkaar en toen mocht de slinger even bij mij proef hangen. 



De slinger is enthousiast ontvangen. Ik heb 'm weer met veel plezier gehaakt en ik hoop dat de slinger op veel verjaardagen en andere hoogtepunten en happy momenten van Bobbie vrolijk mag wapperen!




Het is vrijdag, daarom wens ik jullie graag een heel fijn weekend. Mét happy momentjes 🍀!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke slinger om Bobbie blij te maken. Waarschijnlijk later, als ze wat groter is. En zo gaan jouw "haaksels" jarenlang mee door heel het land. Bijzonder, hé?
    Veel geluk voor Bobbie en haar ouders!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je er weer voor gevraagd bent! Maar dat verbaasd me eigenlijk niets: je weet iedere keer weer een mooie slinger te maken. Ook deze voor Bobbie is een juweeltje.
    Ik hoop dat deze slinger ook heel lang mee mag gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat zo gezellig zo'n speciale slinger! En deze is ook weer prachtig in herfsttinten..
    Leuk dat je de jonge ouders weer kon helpen door het haken van deze slinger.
    Jij ook fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzondere kleuren, maar eigenlijk wel mooi.
    Ook deze persoonlijke slinger is weer heel geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie slinger, mooie kleurencombinatie. Leuk dat nu beide kinderen hun eigen slinger hebben.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vind ik jouw naamslingers toch elke keer geweldig. Chapeau!!

    BeantwoordenVerwijderen