{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 27 november 2018

Dinsdag - dozendag

Dinsdag - dozendag


Hier in huis
Is het niet pluis
De hal staat vol dozen
en die staan er al pozen.... 

Nee, dat is niks, pozen...


Van deze doos ga ik een surprise maken
van iets dat goed zal smaken? kraken? taken?


Sint die liep te denken
Wat hij aan Pippi zou schenken

Hmmm, ook niet erg origineel..... Het rijmt, maar daar is dan ook alles mee gezegd....


Hier wordt nog hard gewerkt aan surprises en gedichten! 
Voor inspiratie ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Het valt nog niet mee om een leuk gedicht te maken, maar ach het hoeft ook geen literatuur te zijn...
    En nu hoop ik maar niet dat mijn poppen jouw berichtje gaan lezen, want als ik voor al mijn poppen nog een cadeautje moet kopen, surprise en gedicht moet maken... dan kom ik tijd tekort, zelfs als ik 's nachts zou doorwerken!
    Jouw gedicht komt vast goed; je hebt nog ruim een week...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja, het zijn drukke en spannende tijden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat spannend allemaal, wel leuk gedichten en surprises.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah gezellig met dozen leuke dingen bouwen . En nog even dichten maar wel een heel gedoe en drukke tijd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig suprises en gedichten dat wordt een gezellige decembermaand :) Dozen zijn super leuk om mee te spelen, voor mensen en poppen ;)
    Fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen