{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 1 november 2018

Colourpack Cahlista Project (19)

Colourpack Cahlista Project (19)


Ook vandaag weer een uitBREIding van mijn kleurige dekenproject, het Colourpack Cahlista Project. Om precies te zijn, de laatste 7 bolletjes:

Cyan

Vivid Blue

Petrol Blue

Dark Teal

Snow White

Metal Grey
 En de allerlaatste!


Charcoal
Met het laatste bolletje heb ik in ribbelsteek gebreid, alle toeren recht. Ik had nog een kleine meter over na 't afhechten.

109 bolletje gedaan en in mijn geval 105 kleurtjes. Wat een leuk project! In ongeveer een uur kon ik zo'n bolletje "op" breien. Nu hoef ik "alleen nog maar" wat draadjes weg te werken. Dus er volgt nog één keer een blog over dit project, dan laat ik het eindresultaat in vol ornaat volle glorie zien. (Een kleine aanpassing achteraf, lees de opmerking van Irene :-D)


In deze blog kun je lezen hoe ik deze deken gebreid heb.

Ik plaatste de afgelopen tijd iedere week een update.
Alles vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project".


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Weer een mooie toevoeging. Vooral de turquoise kleuren natuurlijk 😉.
    Succes met de laatste klus. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    En hoe krijg je hem in vol ornaat op de foto??

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat is zeker niet de goede uitdrukking :-D Sorry! In volle glorie is waarschijnlijk wat ik bedoel!

      Verwijderen
  2. Oeps die draadjes....
    Ik ben reuze benieuwd naar het totale plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met de draadjes, ik wacht vol spanning af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een prachtwerk, leuk om dit te kunnen volgen.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan er geen genoeg van krijgen, van die schitterende deken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig al die kleuren!!! In vol ornaat of volle glorie, dat maakt niet zoveel uit, als wij maar het eindresultaat mogen/kunnen bewonderen :) Heel veel plezier met de laatste werkzaamheden én het maken van de foto's. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen