{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 31 oktober 2018

Yarn, de folk-editie

Yarn, de folk-editie


Als je me volgt op Instagram, dan had je al gezien dat ik 'm binnen had, de nieuwste Yarn:


Yarn is een uitgave van Scheepjes, 2 x per jaar komt er zo'n yarnbookazine uit en iedere keer krijgt het een thema mee. Deze keer is het FOLK. En dat is een prachtig thema. Wat een mooie uitgave!

Blader je even mee?


Wow, zo mooi, deze folklore-deken! De vrolijkheid spat er vanaf!
Er is uiteraard ook aandacht voor die mooie Cal, de UBUNTU:


Wat ik heel leuk vind, is dat er een uitleg in staat over punchen:


Ik heb namelijk al zo'n punchneedle in huis én een borduurring, dat heb je in ieder geval nodig. Ik kom hier vast nog eens op terug.

Nog zo'n mooie folk-item:


Een shawl met borduurwerk. 


In deze uitgave vind je patronen van een aantal bijzonder knuffels, een mooie sjaal, geweldige tassen, een kerstsok, maar ook een ander geweldig sokkenpatroon, een slinger, een vestje en nog veel meer. Ik vind echt bijna alles leuk! Ik vind het beslist een aanrader.
Het is online te koop en ik denk ook bij verschillende handwerkwinkels en boekwinkels.


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi magazine hé. Alle projecten zijn ook zo mooi gefotografeerd. De baard met de grote knuffels vind ik een geweldige combinatie😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een mooi blad. Maar komt dat punchen weer terug?
    Groetjes Hella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een fijn blad. Ik ben benieuwd wat je eruit gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige items, zit er iets bij dat je zou maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je even? Dit is echt de leukste Yarn tot nog toe, wat mij betreft! Het rendier en de kerstknuffels vind ik fantastisch, de dekens schitterend, verschillende shawls zeer aantrekkelijk en die tassen zijn ook geweldig!

      Verwijderen