{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 25 oktober 2018

Colourpack Cahlista Project (18)

Colourpack Cahlista Project (18)


En weer zes kleurtjes erbij vandaag! Ik begin even met een soort van compleet beeld van de deken:


Ik begin met bolletje 96, een "lekkere" kleur:

Chocolate
 Dat past dan weer goed bij de volgende. Hoewel ik liever een flinke scheut room erin heb 😉
Black Coffee
  Het past helemaal niet bij de volgende kleur
Dark Olive
En dat is dan weer de overgang naar een hele andere kleurgroep. De volgende kleur is tevens bolletje nummer 100:
Silver Green

Christalline


Tropic
102 bolletjes gedaan, nog 7 te gaan!
In deze blog kun je lezen hoe ik deze deken brei.

Ik probeer iedere week een update te plaatsen, dus volgende week weer meer. 
Alles hierover vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project".


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.



3 opmerkingen:

  1. Bijna klaar! Heerlijk hé als het einde in zicht komt. Al vind ik het ook niet erg wanneer dat lang duurt. En jij? Ben je een procesmaker of een projectmaker? 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit project gaat best lekker vlot, op zich heb ik in een uur zo'n bolletje op gebreid. Dat ik na elk bolletje een foto wil nemen, maakt dat het nog wat langer duurt :-) Ik vind dit zelf een heel leuk project!

      Verwijderen
  2. Straks lig je onder een superregenboog!

    BeantwoordenVerwijderen