{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 18 oktober 2018

Colourpack Cahlista Project (17)

Colourpack Cahlista Project (17)


De bodem van mijn Colourpack Cahlista is in zicht!
Hier is kleurtje 91:

Vintage Peach
 
Petal Peach
Deze kleur had ik al eerder gehad
 
English Tea
 
Camel
 
Topaz
Ook deze kleur kwam al eerder langs
 
Root Beer
Hier is een collage van de laatste 12 kleurtjes:


96 bolletjes gedaan, nog 13 te gaan!
In deze blog kun je lezen hoe ik deze deken brei.

Ik probeer iedere week een update te plaatsen, dus volgende week weer meer. 
Alles hierover vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project".


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.






3 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar het totaalresultaat. We hoeven niet zo lang meer te wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij wordt het een hele fraaie deken. Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren weer, ze passen best heel goed bij de herfstdagen van nu. In het berichtje van vorige week zag ik de totale deken: wat ben je al ver en wat wordt ie toch lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen