{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 23 augustus 2018

Zomer 2018 - Colourpack Cahlista Project (9)

Zomer 2018 - Colourpack Cahlista Project (9)


Ook deze week 6 kleuren bij de Cahlista-deken. 
Om te beginnen nummer 254:
Moon Rock
Ik moest even improviseren, want deze foto had ik niet gemaakt. Het is dus een aanpassing van de volgende foto:

Linen

Old Lace

Bridal White
Peach
Sweet Mandarine
Vandaag weer een kleurverloop overzicht van de laatste 12 kleuren:


En omdat  het leuk is om met die collages te spelen heb ik de 4 overzichten tot nu toe ook in een collage samengevoegd:

 Wil je het duidelijker zien? Klik: 1/m 12, 13 t/m 24, 25 tm 36

48 kleuren gedaan, nog 61 te gaan!

Dit project kun je blijven volgen tijdens de vakantieperiode, want ik probeer iedere donderdag voorlopig een update te geven.
Alles hierover vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project".


Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: