{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 9 augustus 2018

Zomer 2018 - Colourpack Cahlista Project (7)

Zomer 2018 - Colourpack Cahlista Project (7)


Vandaag is groen de kleur van mijn serie foto's van het Colourpack Cahlista Project.
Ik ontdekte dat de kleuren niet alleen een nummer hebben, ook een naam. Die heb ik hier bij gevoegd. Wel iets bijzonders direct met de eerste twee nummers....:

Apple Green

Heel apart, ook Apple Green

Forest Green

Een kleine onderbreking, vanwege "de week van de ijsjes" 🍦🍧🍨:


De kleuren van het ijsje heb ik allemaal al in de deken zitten, de kleur van stokje volgt later.

Dan volgen nog drie tinten groen:

Emerald

Parrot Green

Jade

In het volgende overzicht zie je de kleuren 25 t/m 36:


Het overzicht van de kleuren 1 t/m 12 vind je onderaan deze blog.
Het overzicht van de kleuren 13 t/m 24 vind je onderaan deze blog.

Ik ga de namen nog toevoegen aan alle vorige blogs in dit project.

36 bolletjes op, nog 73 te gaan!

Wietske van Lief Gehaakt maakte een heel mooi babydekentje met dit fijne garen. Je kunt het hier zien.

Dit project kun je blijven volgen tijdens de vakantieperiode, want ik probeer iedere donderdag voorlopig een update te geven.
Alles hierover vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project".

Met zo'n Colourpack Cahlista van Scheepjes kun je ook heel andere dingen maken!
Kijk eens bij Renske, Wietske, Sietske en Alexa voor totaal andere ideeën.


Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Colorfull! Dat denk ik als ik de deken zie, wat mooi. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren toch. Ik zag er in een flits even een mexicaanse deken in. Die zijn ook zo mooi kleurrijk. Alleen heb je daar herhaling van kleuren in. Hij wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw zeg... het is altijd echt genieten met jouw foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi, twee appeltjes voor de dorst, zal Scheepjes gedacht hebben :-) Het wordt elke keer mooier!

    BeantwoordenVerwijderen