{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 16 augustus 2018

Zomer 2018 - Colourpack Cahliste Project (8)

Zomer 2018 - Colourpack Cahliste Project (8)


Wat een leuk project is dit: de deken die ik brei met de bolletjes uit het Colourpack Cahlista van Scheepjes! Zo'n bolletje bevat ongeveer 25 meter garen. Ik brei er bijna elke dag wel wat aan en ook deze week heb ik er weer 6 bij. Eerst nog een aantal groene:

Fir

Echt de donkere kleuren groen.

Spruce

Deep Ocean Green

En met de volgende kleur groen (of is het blauw?) ga ik over op een kleurgroep die ik nog niet heb gehad en die ook niet in de regenboog zit.

Silver Blue

Beige-achtig, lichtbruin:

Antique mauve

Soft Beige

42 bolletjes gedaan, nog 67 te gaan!

Dit project kun je blijven volgen tijdens de vakantieperiode, want ik probeer iedere donderdag voorlopig een update te geven.
Alles hierover vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project".

Met zo'n Colourpack Cahlista van Scheepjes kun je ook heel andere dingen maken!
Kijk eens bij Renske, Wietske, Sietske en Alexa voor totaal andere ideeën.


Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Het word een mooie deken en zeker spannend elke keer een nieuw bolletje.
    Succes en een fijne dag groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me een feestje om te doen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komt dat allemaal uit die ene doos? En nog veel meer bolletjes te gaan! Echt meer dan ik had verwacht. Wat wordt de deken mooi! Prachtig dat kleurverloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi!!!
    Die niet-regenboogkleurtjes gaan het nog specialer maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh? Deze kleuren had ik niet verwacht hier, hihihi! Go go go, ik wil meeeer zien! :-)))

    BeantwoordenVerwijderen