{ 'anonymize_ip': true }

maandag 6 augustus 2018

Zomer 2018 - IJspret

Zomer 2018 - IJspret


Ergens in juli, de hittegolf was al bezig, schreef ik de blog voor Breiclub.nl die gisteren online kwam, een blog met IJSPRET! 

De inspiratie kwam van deze ijsjes:

Deze ijsjes vind je terug in de volgende blogs:
geborduurd ijsje op canvas
gebreid ijsje
gehaakt ijsje

En het werd een telefoonhoesje:


De betreffende blog bij Breiclub vind je hier en daarin vind je een uitgetekend telpatroon en de beschrijving hoe ik dit maakte.

En omdat het nog steeds warm is, zie je deze week meer ijsjes in de blog van De Breimeisjes, het wordt de week van de ijsjes 🍦🍧🍨 

Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!

Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


4 opmerkingen:

  1. Mmmmmm jammie. Zal ik nu gaan breien of haken of een lekker ijsje pakken ;) Leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een geweldig hoesje. Enneh... het is altijd tijd voor ijs, dus die blijft leuk (of je zou een ijsberenpatroontje moeten maken hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voorlopig zal ik met dit hoesje nog een tijd terug kunnen denken aan deze zomer :-)

      Verwijderen