{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 30 augustus 2018

Colourpack Cahlista Project (10)

Colourpack Cahlista Project (10)


Weer een week verder en weer zes kleuren bij de deken:

Light Coral
Soft Rose
Watermelon
Cornelia Rose
Rosewood
Candy Apple
54 bolletjes op, nog 55 te gaan! Bijna op de helft dus.

Ik maakte weer een groter overzicht van 3 x 9 kleuren. Daar heb ik er nu 2 van:




Een heel gepuzzel in die paar duizend foto's op m'n telefoon 🤔

Dit project kun je blijven volgen tijdens de vakantieperiode, want ik probeer iedere donderdag voorlopig een update te geven.
Alles hierover vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project". En ik ga natuurlijk door, nu ik bijna op de helft ben!


Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.



3 opmerkingen: