{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 31 augustus 2018

Zomer 2018 - Einde van de vakantie

Zomer 2018 - Einde van de vakantie


31 augustus vandaag, 2 lange zomermaanden was de blog van De Breimeisjes in de zomermodus. 
Op vrijdag liet ik vaak een slinger zien. Vandaag een overzichtje van diverse slingers en patronen.

Deze kanten slinger vind ik zelf nog steeds heel erg leuk.


Ik vond nog wat andere foto's 🙂


Het patroon vind je hier.

Nu iedereen weer thuiskomt na de vakantie is het ook nog leuk om de huisjesslinger te laten zien:



Het patroon van de huisjes vind je hier en de oranje details over de dakgevels vind je hier.

En weet je, de zomervakantie, die zit dr'op, dus de dropslinger mag hier gewoon niet ontbreken:




En alle patronen van deze Engelse dropjes vind je onder het label "dropproject".

Dat was de laatste blog in de vakantiemodus! Maak er een mooi weekend van! Wij hebben iets speciaals: morgen is Ruben gast in het radioprogramma "Op en Út" fan Omrop Fryslân, bij Douwe Heeringa. Een gesprek over zijn nieuwe roman "Laura",  waaraan ik woensdag al een blog wijdde. Hij staat op de planning om kwart voor tien! Leuk, hé 😊 En ik denk dat Ruben z'n verhaal in 't Nederlands doet, dus je kunt het vast wel verstaan!


Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀





Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen: