{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 24 augustus 2018

Zomer 2018 - Bloemenslinger

Zomer 2018 - Bloemenslinger


Het is al een tijdje geleden dat ik er een haakte en toch wist ik nog precies hoe ik het moest doen: een bloemenslinger haken (Na lang zoeken op mijn blog vond ik deze, al dik twee jaar geleden!). Lieve vriendin Irene werd 50 deze maand! Daarom haakte ik een slinger met 50 bloemetjes.


In mijn voorraad lag zo'n mooi multi colour garen, mét geel, daar houdt zij van 😉
En ook oranje, paars, blauw en groen, zonnig en vrolijk garen!


Het patroon is losjes gebaseerd op de bloemenketting van Dinah, dat patroon vind je hier.


Ik doe wel altijd iets minder omslagen per bloemblaadje. Ik haakte deze keer 50 lossen aan begin en eind en na ieder bloemetje 15 lossen. Dat kun je altijd aanpassen.


En 50 bloemetjes op een rij, dat is best een aardig slingertje:


Ook te gebruiken als ketting, zoals Marie Antoinette graag laat zien:


En die "berg" bloemen stuurde ik op, zodat ze het vond bij thuiskomst van haar vakantie!


Het was weer echt leuk om dit te haken en met deze bloemenslinger "slinger" ik het weekend in: fijn weekend gewenst en denk aan de happy momentjes 🍀 



Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. En dit was zeker zo'n happy momentje toen ik thuis kwam. Een dikke verrassingsenvelop van mijn lieve vriendin. Ik kon niet wachten tot ik jarig was en heb hem meteen open gemaakt. Nog langer plezier ervan!!
    Nogmaals mijn dank.
    Xxx, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestelijk kleurig slinger! Daar zal ze blij mee zijn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super geslaagd cadeautje! En vervolgens elk jaar een bloemetje erbij om eraan vast te knopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig gemaakt weer blijft een toppertje

    BeantwoordenVerwijderen