{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 2 augustus 2018

Zomer 2018 - Colourpack Cahlista Project (6)

Zomer 2018 - Colourpack Cahlista Project (6)


Ook deze week kan ik nieuwe foto's toevoegen, ik begin met kleurtje 25:

Tangerine

Sweet Orange

Safran

En nu ik er 27 had, bedacht ik dat ik op dit moment 3 x 9 foto's had en maakte deze collages:

Je ziet daarin van links naar rechts de opbouw van de kleuren in drie rijen van 9.
Op dit punt ben ik op ongeveer een kwart van de kleuren en van de deken. 

Ik ga door met de overige driekwart, te beginnen met de kleurtjes 28, 29 en 30:

Yellow Gold

Lemonade

Lemon

30 kleuren gedaan, nog 79 te gaan 🙂

Dit project kun je blijven volgen tijdens de vakantieperiode, want ik probeer iedere donderdag voorlopig een update te geven.
Alles hierover vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project".


Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het nu al een lekkere warme deken! Echt mooi, die nieuwe warme, geel, oranje kleuren.

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net wat Prie Praat zegt, steeds mooier, veel breiplezier :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige deken Akkelien, met een mooie opbouw van de kleuren. Lijkt me heel fijn om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooow, en er komen nog zo véél kleurtjes!!!!
    Superleuk, die 'groeicollage' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch! Dit is wel een hele mooie warme, zomerse serie achter elkaar. En ‘pas’ op een kwart! Daar gaat nog veel moois komen!

    BeantwoordenVerwijderen