{ 'anonymize_ip': true }

maandag 13 augustus 2018

Zomer 2018 - Nog een nieuw boek!

Zomer 2018 - Nog een nieuw boek!


Zo'n leuk boek:


Geleend van de bieb, voor de tweede keer. Deze zomer werd de bieb in Sneek verbouwd en kon ik er zes weken niet heen. Ik heb op 't laatste moment zoveel mogelijk boeken meegenomen, om deze periode door te komen en toen kon er nog eentje bij. Ik vind het boekje zo schattig, dat ik besloot om het nog eens mee te nemen.

En toen had de boekhandel uitverkoop en daar lag het met 50% korting!
Ik heb natuurlijk echt wel genoeg boeken en patronen in huis en toch... toen het er een paar dagen later nog steeds lag, besloot ik dat het voor mij bestemd is. En nu heb ik er dus twee in huis:


Ik ben helemaal weg van dat dekentje op de voorkant, met ingebreide hartjes en blokjes!
En dit muisje in haar mooie jurkje, met die tas erbij:


De titel is goed gekozen: het zijn echte dotjes, allemaal!


Gehaakte dotjes en gebreide kleding en accessoires, een hele leuke combinatie. Mocht ik er wat uit maken, dan laat ik het uiteraard zien. 
En wat de bieb betreft: vandaag schijnen ze weer open te zijn. Ik zal de geleende versie snel terug brengen, dan kan iemand anders er ook mee aan de slag!


Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Het boekje ziet er inderdaad schattig uit. Ik zie al een Friese variant van het dekentje voor me...

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk boek, tuurlijk is dat boekje speciaal voor jou blijven liggen. Ik zou het ook meegenomen hebben. Leuk als je laat zien wat je gaat/gemaakt hebt. Fijne dag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen