{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 17 augustus 2018

Zomer 2018 - Zomerse slinger

Zomer 2018 - Zomerse slinger


Deze leuke granny-achtige slinger haakte ik in 2014:



Kanten vlaggetjes, dat is zomers, feestelijk en chic!


Mooi in pasteltinten. Ik denk trouwens dat het ook prachtig is in effen wit.
Het patroon deelde ik hier. Met veel foto's 🙂

Update: Een beetje laat kwam ik erachter dat het afgelopen woensdag, 15 augustus #grannysquareday2018 was. Nu vind ik het wel leuk dat ik dan toch deze week deze slinger in de blog heb, een eerbetoon aan grannysquareday!

Met deze zomerse slinger vol kanten vlaggetjes zwaai ik het weekend in: fijn weekend gewenst en denk aan de happy momentjes 🍀



Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


4 opmerkingen:

  1. O jeetje, een speciale grannysquaredag. Ik wist niet dat we daar ook een speciale dag voor hebben.
    De slinger is vrolijk en mooi.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is vooral leuk op Instagram, als je daarop kijkt met #grannysquareday2018 krijg je als het ware één grote granny-deken te zien!

      Verwijderen
  2. In effen wit zou het voor een bruiloft kunnen dienen, of een landelijk interieur... Héél mooi! Vind het zelfs mooier dan een slinger met driehoekige vaantjes.
    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk patroontje voor een slinger!

    BeantwoordenVerwijderen