{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 1 augustus 2018

Zomer 2018 - De Mystery Blankets

Zomer 2018 - De Mystery Blankets


Deze zomerperiode hoop ik mijn Mystery Blanket van vorig jaar af te ronden.
Deze twee lapjes ga ik uithalen en dan maak ik nieuwe, naar eigen inzicht:


Ook ben ik bezig met het afhechten van draadjes, wat vooral een klusje is bij de lapjes met ingebreide motieven:


Ondertussen krijg ik al enorm veel zin in de volgende editie! Ik krijg iedere week een nieuwsbrief van Breiclub.nl en daarin vertelt Babette er enthousiast over.
Het wordt iets heel anders, in plaats van 40 kleine blokken bestaat de deken deze keer uit 6 grote blokken. 
En vorige week vertelde ze wat over een aantal technieken die in deze deken gebruikt zullen worden:

In de haakdeken o.a. Tunisch haken, Waistcoat stitch en Mochilla techniek.
In de breideken o.a. de Grolse wantentechniek, Noors averecht, Argyle en reliëfbreien.

Voor mij ook dingen die ik nog nooit of zeer zelden gedaan heb, dat klinkt bijzonder uitdagend! Nog moeilijk kiezen 😉

En de kleurpakketten zien er ook al zo mooi uit. Dit zijn de haakpakketten:




En dit zijn de breipakketten:




Heb je zin om ook een pakket te bestellen, of wil je er eerst nog wat meer van weten? Kijk dan hier.

Mijn ervaringen met de vorige Mystery Blanket vind je onder het label "Mystery Blanket 2017"
En ik ga vast en zeker ook over de volgende editie bloggen!

Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Dat belooft ook een hele mooie te worden aan de foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er wel heel goed uit... Nordpolen spreekt me wel aan, maar dat kan ook mijn behoefte aan afkoeling zijn....

    BeantwoordenVerwijderen