{ 'anonymize_ip': true }

maandag 20 augustus 2018

Zomer 2018 - Tassen haken

Zomer 2018 - Tassen haken


Deze week komt er weer een nieuwe Aan de Haak uit. Het vorige nummer was een tassenspecial:



Leuk nummer met leuke tassen, al heb ik er nog geen een gemaakt. Dat kwam ook een beetje doordat ik zelf een tas aan 't ontwerpen was voor dit blad en ineens hadden ze al genoeg. Het was voor ons privé een roerige tijd, dus ik vond het geen punt. Nu heb ik de tas, op verzoek, opnieuw gemaakt en komt-ie in een later nummer. Ik houd jullie op de hoogte 😉

Vorig jaar maakte ik deze tas: 


Die kan je zo handig in de bodem doen en zo heb ik 'm altijd bij me, in mijn handtas.


Het is absoluut geïnspireerd op het tasje van lossen & vasten, een groot verschil is dat ik 'm geheel spiraalsgewijs haakte. Ik schreef er vorig jaar al een uitgebreidere blog over, die lees je hier. Mocht je belangstelling hebben voor mijn versie, stuur me dan een mailtje, debreimeisjes@gmail.com. Dan mail ik je mijn patroon. 


Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar je zelf ontworpen tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo knap dat je dat kan! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je zelf ontworpen tas toch nog een prachtig podium krijgt! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen