{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 12 juli 2018

Zomer 2018 - Colourpack Cahlista Project (3)

Zomer 2018 - Colourpack Cahlista Project (3)


Mijn Cahlista-deken groeit lekker, steeds zo'n 25 meter erbij, dat is ongeveer 5 toeren en dat blijkt dan weer + 2 cm te zijn. Het komt wel goed met die gewenste 2 meter lengte van de deken!

En na iedere kleur maak ik een foto:

Icy Pink

Powder Pink

Voor dit moment zijn de roze tinten klaar en de volgende kleur is lila:

Light Orchid

Dat zorgt voor een geleidelijke overgang naar blauwtinten:

Baby Blue

Sky Blue

Dit zijn de eerste 12 kleuren in één collage:


Nog 97 kleuren voor de boeg!


Dit project kun je blijven volgen tijdens de vakantieperiode, want ik probeer iedere donderdag voorlopig een update te geven.
Alles hierover vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project".


Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Dit word een fantastische deken dat zie je nu al! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is zooooo mooi!! De steken en die kleuren... Prachtig! En je randen zijn zo netjes... Ik moet nog heel wat oefenen om het zo goed te kunnen als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie nu dat er ook een patroon in zit, het wordt echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Wat een prestatie om een pen te breien. Ik vind 120 steken al een uitdaging ;)

    BeantwoordenVerwijderen