{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 25 juli 2018

Zomer 2018 - Kopje thee

Zomer 2018 - Kopje thee


Al is het nog zo warm, ik drink heel graag thee! Ik drink 's ochtends thee, bij mijn ontbijt, 's middags thee, omdat het dan theetijd is én 's avonds drink ik ook thee. Best wel een theeleut dus.

Ik keek in m'n bloggeschiedenis en vond deze gehaakte theelabels:


De tekst erop: T 4 U staat voor tea for you. Ik  maakte ze in juni 2015, zie deze blog.

In die blog vond ik een link naar dit patroontje van Annemarie van Haakidee. Helemaal leuk!

En ik kwam deze variatie bij mezelf tegen:


Gegeven bij een ontbijtpakketje voor vrienden die toen 25 jaar getrouwd waren. Zo'n zelfgehaakt theelabel mag best een andere vorm hebben ❤️

Update: naar aanleiding van deze blog schreef vriendin Irene een opmerking en appte me een foto:

Een multifunctioneel klein cadeautje inderdaad!

Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Leuke patroontjes. Zo wordt thee drinken extra gezellig. Thee gaat er bij mij ook erg goed in. Liters drink ik ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het door jou gehaakte theezakje hangt aan mijn oplader om de mijne van die van mijn mannen te onderscheiden. Is nu zelfs mee naar Tsjechië! Multifunctioneel én internationaal die haakcadeautjes van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe mij ook maar een kopje thee. Weer of geen weer. ;-)) Leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk thee, warm weer koud weer maakt mij niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Af en toe lust ik ook graag thee, maar meestal is het 's ochtends eerst een grote kop koffie voor mij :-)
    De theezakjes zijn echt leuk én multifunctioneel, haha!

    BeantwoordenVerwijderen