{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 17 juli 2018

Zomer 2018 - Poppendag in zomerstemming (3)

Zomer 2018 - Poppendag in zomerstemming (3)


Kijk, hier heb je Tibbe, bij dat blauwe koffertje:


Tibbe woont al een hele tijd bij ons, Tibbe is gehaakt door Haakjuffie. Ik kan haar blog helaas niet terugvinden.
Wil je meer over hem lezen? Ook hij heeft bij mij z'n eigen label: "Tibbe". 

Zou er nog poppen- of ander nieuws zijn bij

Corina
DIYDiva,
Jannie,
Jolanda,
Ria,
Sandra?
Kijk in ieder geval even bij Angélique, daar is zeker nieuws!
Voor het gemak houd ik dit lijstje aan in de zomertijd. 
Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!

Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

12 opmerkingen:

  1. Ja, Tibbe is een leuk jochie en Haakjuffie kon mooie dingen maken én leuke verhaaltjes schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn verhaal. En fijne vakantie, genieten...
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Akkelien,
    Leuk idee om zo elke week een pop in het zonnetje te zetten. Krijgen ze allemaal weer wat extra aandacht :)
    Tibbe is een schatje én een mooie herinnering aan Haakjuffie. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieffie er zijn idd blogs die je niet terug kan vinden heb ik ook al opgemerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haakjuffie is er nog wel kijk in mijn rechterrijtje van blogs :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je misschien Handwerkjuffie i.p.v. Haakjuffie?

      Verwijderen
    2. Ja, Albértje dacht inderdaad dat ik het over Handwerkjuffie had, maar Tibbe is gehaakt door Haakjuffie.

      Verwijderen
  6. Tibbe ziet er een deugniet uit maar hij heeft wel een cool shirt aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie vent die Tibbe... Leuk om hem weer eens te zien.
    Wat ik kan vinden van Haakjuffie is dit: http://haakjuffie1.rssing.com/chan-10298964/all_p14.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goh, dus er is nog wel iets online te vinden. Bedankt voor de link!

      Verwijderen
  8. Guitig ventje die Tibbe. Hij kan het goed vinden met Alies en Pippi zie ik als ik op zijn label klik. Wel zo gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om Tibbe weer eens te zien. Het lijkt een ondernemend ventje. Mooie herinnering aan Haakjuffie en aan al haar fantastische poppen en poppenverhalen. Ik denk dat haar familie het blog heeft gesloten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen