{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 27 juli 2018

Zomer 2018 - Alle kleuren van de regenboog

Zomer 2018 - Alle kleuren van de regenboog


Zo leuk, die Facebook-herinneringen! Kort geleden kwam ik dit weer tegen: in 2012 nam zoon afscheid van de basisschool (zijn geboortejaar is 2000) en ik haakte als verjaardagscadeau én afscheidscadeau een slinger voor de juf.


Het is nog van voor mijn blogtijd en ik maakte toen nog niet zoveel foto's van mijn werkstukken. 


Ik  heb alleen 2 foto's met de 7 verschillende soorten vlaggetjes die ik haakte: ik haakte steeds 4 toeren en gebruikte de "alle kleuren van de regenboog", 7 dus.


Ik weet via mijn Facebookherinnering dat ik 21 vlaggetjes haakte, omdat er 21 kinderen in de klas zaten. Lekker vrolijk en kleurrijk. Zou de juf die slinger nog hebben?

Deze slinger stond niet op mijn blog, vele andere slingers wel, onder het label "slingers" is heel wat inspiratie te vinden.
En volg je ook De Breimeisjes via Facebook? Gezellig!

Met deze kleurige vlaggetjes zwaai ik het weekend in: fijn weekend gewenst en denk aan de happy momentjes 🍀



Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


5 opmerkingen:

  1. Ik ga zo even bij je "slingers" kijken. Ik wil graag een slinger haken voor komend schooljaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van regenboogkleurtjes en voor een slinger zijn ze helemaal toepasselijk! ( Jammer hé, dat we voor het bloggen niet zo veel foto's maakten van onze handwerkjes? )
    Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vrolijk! Ze zal 'm vast nog gebruiken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echte blijmaak kleuren. Leuk zo'n afscheidscadeautje. Zo'n slinger hoort toch eigenlijk altijd in haar klas te hangen. Inmiddels heeft je zoon zijn te opleiding alweer afgerond (toch)

    BeantwoordenVerwijderen