{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 18 juli 2018

Zomer 2018 - Zomerfruit

Zomer 2018 - Zomerfruit


Fruit, daarmee begin ik iedere dag. 
Ik zie heel vaak gehaakt fruit op 't wereldwijde web, kort geleden nog in deze blog bij Breiclub.nl. Daarin wordt verwezen naar patroontjes van Gittepetit, ik zocht de goede link op, je vindt de patroontjes hier.
En Wietske deelde hier een soortgelijk patroontje.

Zelf haakte ik ook al eens fruit:


Mijn patroon vind je hier. Ik zag dat ik daar ook nog gehaakte aardbeitjes heb, mét patroon!
Ik gebruikte het toen voor een handwerkavond. Afgelopen maandag hadden we ook een handwerkavond, de laatste van seizoen 2017/2018. Altijd speciaal!


Zomer 2018, natuurlijk gaan de haak- en breipennen gewoon door bij De Breimeisjes!
Ook nog steeds vaak een nieuw blogje, wél iets minder uitgebreid, misschien soms met wat "oud nieuws", ook happy momentjes en inspiratie.
Leuk dat je komt kijken en lezen!
Een fijne zomer gewenst met heel veel happy momentjes 🍀




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je met fruit begint! Dan passen deze haaksels helemaal bij jou en ze staan nog super zomers ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zomers fruitwerkje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker dorstlessend citrusfruit. Kunnen we goed gebruiken bij de aanhoudende warmte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hé?! Dat fruit blijft echt een hit en deze zien er heel fris en vrolijk uit, super!

    BeantwoordenVerwijderen