{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 11 oktober 2018

Colourpack Cahlista Project (16)

Colourpack Cahlista Project (16)


Ook vandaag kan ik weer 6 kleuren laten zien die inmiddels aan de deken zitten. Vorige week kwamen de herfstkleuren en nu het deze week zulk warm weer is zijn de kleuren toevallig ook heel warm.

Rust
 
Poppy Rose
 
Royal Orange
 
Peach
 
Rich Coral
 
Apricot
Veel fruit dus ook, deze week 🙂 Sinaasappel, Perzik en Abrikoos!
De tijd van oogsten!
Kleur 189 is een van de kleuren die dubbel zat in mijn pakket, ik had 'm hier al eerder laten zien. Niet erg in mijn deken, dat valt niet op:


90 bolletjes gedaan, nog 19 te gaan!
In deze blog kun je lezen hoe ik deze deken brei.

Ik probeer iedere week een update te plaatsen, dus volgende week weer meer. 
Alles hierover vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project".


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.




1 opmerking: