{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 5 oktober 2018

Leuke dingen

Leuke dingen


Momenteel vliegen de dagen voorbij, ze zijn heel erg goed gevuld!
Sinds maandag kan ik, samen met vele anderen, los met de Mystery Blanket (ik schreef er hier al iets over). Als tester van de breideken was ik er eigenlijk al maanden mee bezig, als haker pas sinds deze week. En wat is het leuk! Maandag meer!

Maandag kwam er ook een patroon van mij online bij Breiclub.nl, namelijk dit kussen: 


Een vrij eenvoudig patroon, met rechte en averechte steken. En met lekker dik garen is het ook nog eens snel klaar.


Ik zie het zelf ook voor me met de driehoeken ingebreid met een andere kleur of een mooi glitter- of ander effectgaren. Een patroon dat je op verschillende manieren kunt gebruiken en het is voor leden van Breiclub.nl gratis beschikbaar.

Ik heb ook al plezier gehad van mijn aankopen die ik vorige week in Rijswijk deed. Ik had ze nog niet laten zien, bij deze:


Onder zie je van die wolnaalden met een flexibel groot oog, heel handig om daar een draad doorheen te krijgen! En boven zie je een soort van kleine haaknaalden van bamboe (denk ik) en daarmee denk ik de o.a. draadjes van mijn Colourpack Cahlista Project makkelijk te kunnen wegwerken. 

Verder ben ik met allerlei haak- en breiwerk bezig en dat mag/kan/wil ik nog niet laten zien. Wat ik wel kan laten zien is de uitslag van de give-away. Het waren weinig reacties, wél hele leuke en de deelnemers hadden een behoorlijk grote kans om te winnen. En de winnaar is:


Sandra! Sandra, stuur je mij een mailtje met je adres naar debreimeisjes@gmail.com? En laat ook even weten of je een gesigneerd exemplaar wilt ontvangen of liever een onbeschreven boekje.
Niet gewonnen en wil je wel dit boek? Of een van de andere boeken van Ruben Korfmaker?
Kijk dan op zijn website, daar vind je alle informatie.

Op deze vrijdag wens ik je graag een heel fijn weekend, mét happy momentjes 🍀!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


3 opmerkingen:

  1. leuk om met zoveel werken bezig te zijn !! ben weer heel benieuwd naar de nieuwe deken .
    Sandra gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel wat projecten op de pen. Ik ben vooral benieuwd naar de mysteriedeken.
    Sandra gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww, wat super!! Beetje veel aan mijn hoofd gehad en weinig in blogland geweest... dankjewel voor je signaal en alvast heeeeel erg bedankt! Ik ben zo benieuwd! En ik ga natuurlijk voor de gesigneerde versie 👍🏼
    Ik mail je!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen