{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 4 oktober 2018

Colourpack Cahlista Project (15)

Colourpack Cahlista Project (15)



En weer heb ik 6 kleurtjes bij mijn deken gebreid:

Candle Light

Primrose

Topaz

Ginger Gold
Nummer 383 was ook bolletje 82. De volgende is nummer 83 en dat is driekwart van de deken, hier ben ik weer "gekeerd", de laatste keer in deze deken:



Brick Red

Rose Wine
84 bolletjes gedaan, nog 25 te gaan!

En hier is weer een overzicht van de laatste 12 kleuren:


Een mooie overgang naar de herfstkleuren, goed getimed 😉In deze blog kun je lezen hoe ik deze deken brei.

Ik probeer iedere week een update te plaatsen, dus volgende week weer meer. 
Alles hierover vind je terug onder het label "Colourpack Cahlista Project".


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.



3 opmerkingen: