{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 12 oktober 2018

Shopper & projectbag

Shopper & projectbag



Deze week kreeg ik de nieuwste Aan de Haak in de brievenbus. Nummer 17. En eindelijk kan ik het dan laten zien:


Er staat een patroon van mij in! Een patroon van een stoere shopper, een gehaakte tas.


De tas haakte ik deze zomer al, je werkt altijd lang vooruit, als je iets voor een tijdschrift maakt. Ik ben blij met het artikel, het staat er mooi in! Deze Aan de Haak ligt rond deze tijd ook in de winkel.


Leuk nummer ook! Er staan haakverhalen in van Annemarie, van Annemaries Haakblog en van Jooks, van dat leuke boek Geefbeestjes haken. 
24 patronen, heel gevarieerd. Van een vintage kleedje tot een handige clutch. Alvast iets voor de kerst en mooie sjaals en een omslagdoek. Een heel leuk filethaakwerk en mijn persoonlijke favoriet: prachtige schuingestreepte kussens.
En die tas van mij dus 😉

En wat de kerst betreft: er begint een CAL en als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je patronen gratis. Hier vind je alle informatie.

Het is absoluut een happy momentje als je je eigen ontwerp in zo'n mooi tijdschrift ziet.


Ik had kort geleden nog zo'n geluksmoment, toen een lieve vriendin me verraste met een postpakketje waar ik deze mooie projectbag in vond:


Super leuk! Ik nam 'm direct in gebruik. Ik was al begonnen met het bewuste breiwerk, daarom gebruik ik niet de gaatjes die daarvoor bedoeld zijn, maar van die gele klipjes, zie linksboven in de volgende collage:

Ik ben begonnen met mijn eigen Friese sjaal!

Het is erg handig, zo'n tasje waar je hele project in past! Dit is nu heel makkelijk mee te nemen. Bedankt, Annemiek, ik ben er echt blij mee!

In het komende weekend heb ik een leuk feestje, waar ik me erg op verheug. En komende week is de handwerkavond. Ik heb leuke dingen in het vooruitzicht!
Vandaag begint ook de Knit & Knot, in Tilburg. De vorige keer was ik aanwezig, hele leuke beurs, beslist een aanrader. Deze keer heb ik andere plannen. 

Op deze vrijdag wens ik je graag een heel fijn weekend, mét happy momentjes 🍀!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. De shopper is echt leuk geworden!! Misschien neem ik toch maar een abonnementje met de rentepunten. Moet je wel patronen blijven ontwerpen voor ze.
    Gezellige blog weer op de vrijdag. Hoera, het is vandaag!! Ik heb ook zin in het feestje morgen. Maar nu eerst naar school. Ook zin in!!

    Veel liefs en tot morgen,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat is leuk als je ontwerp in zo'n gaaf tijdschrift staat! Knap hoor.
    Groetjes
    Mar10

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je tas prachtig! Lijkt me echt gaaf om je eigennontwerp in zo'n tijdschrift te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, gaaf dat je patroon is gepubliceerd. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tas en de kleuren vind ik ook zo mooi!
    Mijn complimenten en leuk dat er nu alweer een patroon van je gepubliceerd is. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen