{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 16 oktober 2018

Dinsdag - poppendag Maria maakt een strandjurk

Dinsdag - poppendag Maria maakt een strandjurk


Zo blij dat ik heel vaak poppennieuws krijg van Maria! Anders was ik zelf vast al eens afgehaakt en nu is het nog steeds leuk om poppennieuws te delen 🙂

Haar kleindochters zijn weer jarig geweest en ze kregen dit keer een "gewoon" cadeau Ă©n toch ook aanvulling voor de garderobe van hun poppen. En omdat het afgelopen tijd zo ontzettend zomer was, is het leuk dat de pop van Jasmijn nog zo'n mooie strandset kreeg.


De mooie knoopjes kocht Maria in Utrecht.


Op het strandjurkje zitten trouwens andere knoopjes.



Die mooie knoopjes zijn gebruikt voor een versiering op het jurkje Ă©n voor de bijpassende strandtas.


En er staat nog wat op de pennen, weet je wat dat is?


Een vis!


Eleonora mag het weer even showen, het hele setje is half september verhuisd naar Jasmijn en haar poppen. 


Ik ga eens kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina
Jannie,
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Super leuk en om jaloers op te worden... Ik durf het niet te laten zien aan mijn poppen, want dan weet ik zeker dat ik aan de slag moet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleren, je kunt ermee voor de dag komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk gemaakt Maria die popen komen zo goed in de kleren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke kleurencombinatie; als iets ‘maritiem’ uitstraalt, dan is het wel rood-wit-blauw!

    BeantwoordenVerwijderen