{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 2 oktober 2018

Dinsdag - poppendag Zes vrolijke gelukspoppetjes

Dinsdag - poppendag Zes vrolijke gelukspoppetjes


Vorige week vertelde ik hier van de ambassadeursdag.
Omdat ik het zo leuk vond dat we elkaar nu eindelijk allemaal tegelijk zagen, vond ik het leuk om voor iedereen een kleinigheidje mee te nemen en ik besloot gelukspoppetjes te haken. Kijk, hier heb je het hele stel:


 Ik begon wat laat, maar het was toch wel weer leuk om te doen. Ze zijn allemaal anders van kleur en ik haakte ze eerst allemaal tot zover:


De haren maakte ik deze keer van Stonewashed. Ik heb gezien dat Alexa dat ook vaak gebruikt voor haar poppen.


En op de volgende foto zijn het al complete poppetjes:


Alleen nog even bijknippen!


Ik heb geprobeerd om de kleuren zo te kiezen dat ze bij de persoon passen voor wie het poppetje is. Rechtsonder is geïnspireerd op de Desert-kleuren van de MB2018. Dit poppetje gaf ik aan Bianca, die de ontwerpster is van de dekens. 

Ik gebruikte mij eigen patroon van de mini-gelukspoppetjes.

Ik ga eens kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina
DIYDiva,
Jannie,
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra?

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch leuk en wat een lief gebaar van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ben vandaag een beetje laat met mijn blog, we hadden ineens geen internet ^^. Geld voor het patroon heb ik net overgemaakt. Ze zijn ontzettend leuk en ik steun graag je goede doel. Groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze super schattig deze gelukspoppetjes!! Wat een lief cadeautje, ik hoop dat ze in de smaak zijn gevallen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief om voor iedereen wat mee te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen