{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 13 november 2018

Dinsdag - poppendag Breiclub-meeting met een verstekeling

Dinsdag - poppendag Breiclub-meeting met een verstekeling


Afgelopen vrijdag had ik een leuk uitje. Ik werd opgehaald door Wietske van Liefgehaakt en Ingrid van Hobbydingen reed ook met ons mee.
We gingen vroeg op pad, daarom had ik mijn spullen al een dag tevoren gepakt. Ik ging weer lekker achterin zitten, want dan kon ik mooi breien. En toen zag ik in mijn tas....


een verstekeling! 

Met een "Tsjalla hee, tsjalla ho, tsjalla hopsasa!" sprong ze eruit en zat de rest van de reis al zingend naar buiten te kijken.


Tja, wat kon ik er nog aan doen.... We zaten toen al op de Afsluitdijk, ik kon haar er moeilijk uitzetten!
De reis ging naar Wilnis, naar groothandel GBrouwer.nl. We hadden daar een meeting met de dames van Breiclub.nl, een aantal bloggers en 5 vrouwen die meedoen aan de Mystery Blanket 2018. 
De andere bloggers: Sietske van Siets aan de Haak en Lara van Crocheticipation.
Beslist niet voor poppen dus, maar goed, Pippi heeft zich uitstekend vermaakt.

"Ha, taart! Toevallig ben ik dol op taart, dat is mijn lievelingsontbijt!" riep ze verrukt zodra we binnen kwamen:


Ze moest even geduld hebben, want we kregen eerst een rondleiding en de trotse directeuren en nog een medewerker vertelden van alles over hun bedrijf en een aantal voor ons wel bekende merken. Heel interessant. Ondertussen vermaakte Pippi zich met een schaal vol kleurige bolletjes:


Er was ook een fotograaf aanwezig en dit dametje ging ponteficaal voor de lens zitten!


Ja, ze had het wel naar haar zin. Wij ook trouwens, het was een hele leuke dag. Goed verzorgd, ook nog een lunch voor we naar huis gingen.



In de volgende collage zie je mij in het magazijn, met een Mystery-doos. En nog wat leuke en bijzondere items die ik daar zag: een enorme cactus bij de entree, een tafel vol prachtige wolletjes en dan die oude dekenkist! 


En we kregen ook nog een leuke tas mee:


De inhoud laat ik later deze week zien, nu vind ik het hoog tijd om te kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij


Corina
Jannie,
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl




Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Ja, je weet het hè.. een A&C pop is nooit te stuiten! Slim van Pippi om in je tas te kruipen, want anders was ze weer een leuk uitje misgelopen...
    Die schaal vol kleurtjes is ook wel erg leuk! Zou daar misschien wel iets van in de tas zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja Pippi wie anders, haha. Wat een feest om tussen al die bolletjes rond te lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die Breiclub meeting. Gezellig dat Pippi mee was.

    liefs,
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, dat had Pippi goed bekeken!
    Het ziet er uit als een gezellige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah wat gezellig en leuk dat pippi mee was

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Pipi heb je geen last gehad :) Wat een leuke en gezellige dag, dat zijn echt van de happy momentjes :)
    Groetjes en nog een fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Pippi toch. Ze wet wel op welk moment ze stiekem in jouw tas kroop. Wie wil een uitstapje naar de groothandel missen. En dan ook nog zo verwend worden. Ik had ook wel stiekem mee willen reizen in jouw tas.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen