{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 15 november 2018

Verlanglijstje

Verlanglijstje


Vieren jullie Sinterklaas? Of doen jullie cadeautjes met kerst? 
Wij vieren met mijn familie Sinterklaas en maken allemaal voor één persoon een surprise mét gedicht. Een hele klus, wél heel leuk. Het lastigste vind ik altijd om een verlanglijstje te maken 😃

Kort geleden was ik aan het breien met een oude, goedkope rondbreinaald. Ineens had ik een soort van splintertje in m'n vinger! Het was echt heel klein, nog een hele kunst om het er weer uit te krijgen... Toen bedacht ik dat ik maar eens wat nieuwe breinaalden moest vragen. Van die fijne van KnitPro bijvoorbeeld. 
Dinsdag liet ik zien dat ik een gevulde tas kreeg en weet je wat daar toevallig in zat?



De catalogus van KnitPro! Het is werkelijk waar net zo'n speelgoedfolder waarin je allemaal mooie dingen ziet die je op je verlanglijstje wilt zetten!
Ik ben wel bekend met KnitPro, hier zie je mijn meest gebruikte breinaald, mijn set haaknaalden en sinds kort ben ik ook bekend met de Tunische haaknaalden van bamboe mét verlengkoorden:


Er zijn nu naalden met kleur, zodat je direct kunt zien welke dikte het is, heel handig!



Prachtige spelden voor op een sjaal of omslagdoek:


Ik heb al Heerlijk bladeren in de catalogus:



Het kan prijstechnisch niet allemaal op het Sinterklaaslijstje en toch is het leuk om het allemaal te bekijken. En... over een tijdje ben ik jarig 😉



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke catalogus!
    In je blogje herken ik het kinderenthousiasme wanneer de speelgoedfolders op de mat vielen. Het was bladeren, bladeren en nog eens bladeren. En dan een kruisje zetten bij dat wat je wilde hebben. Of beter nog: bij de buren dezelfde folder halen en dan plaatjes uitknippen (wij hadden allemaal onze eigen folder.😀).
    Wat een slim idee van Knit Pro om met de kleuren van de naalden de dikte aan te geven. En inderdaad die sjaalspelden...smelt....
    Ik hoop dat je lekker verwend wordt door de goedheiligman of anders met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij vieren ook Sinterklaas. Ik vind een lijstje bedenken lastig maar een surprise ook! Moet nog aan de slag! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Euhhh.... ik moet ook nog beginnen! En hier in huis ben ik de inkoop-, knutsel- én rijmpiet!

      Verwijderen
  3. O heerlijk, zo'n catalogus! Die sjaalspelden zijn leuk. Moeilijk kiezen zeker...
    Groetjes
    Mar10

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk wij hier ook surprise gedicht en ja ook nog een cadeautje de lootjes trekking id geweest dus de spanni g en het geheime le en is,weer lekker in Gang gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het al heel wat dat ik van die ergonomische haaknaalden heb en een paar bamboe breinaalden maar ik zal laatst bij een vriendin werkelijk de prachtigste breinaalden met opzetstukken enzovoort. Ik kan mij heel goed voorstellen dat die catalogus je brei en haakhartje sneller liet kloppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ja, het is ongelofelijk wat er allemaal te koop is op hobbygebied. Leuk om een verlanglijstje te maken, lekker makkelijk ook met linkjes enzo, want anderen weten vaak weer niet wat je bedoelt..
    Wij vieren geen Sinterklaas meer, de mannen hebben er geen zin meer in... helaas...

    BeantwoordenVerwijderen