{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 22 november 2018

Sinterklaasgevoel

Sinterklaasgevoel


Ze zijn weer in het land en ik ben dol op hen: Sinterklaas en de Pieten!
Hier in huis begint het alweer wat te rommelen: er moeten cadeautjes gehaald worden, surprises geknutseld én gedichten gemaakt. Wij vieren het al heel erg lang met mijn familie en sinds een paar jaar zijn de kinderen ook zover dat ze officieel mee knutselen. 

Oude foto! November 2012.
De gelukspoppetjes van Annemarie Arts
Het is ook al heel lang traditie dat ik in een blog de surprises laat zien en vandaag deel ik voor 't gemak een rijtje linkjes. Wie weet help ik nog iemand aan een goed idee!

- De surprises van 2012
- De surprises van 2013
- De surprises van 2014
- De surprises van 2015
- De surprises van 2016
- De surprises van 2017

Begin deze week was de handwerkavond en daar was ook al decembersfeer:

Kruidkoek en chocolade lettertjes!
En de B van Breimeisjes zit er ook bij 😉
Als lekkers bij de koffie/thee kruidkoek en chocoladelettertjes en we gingen aan de haak met een patroontje van Christel Krukkert. 

Dit jaar nog een handwerkavond en dat wordt een speciale editie, we hebben er allemaal veel zin in!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


6 opmerkingen:

  1. Gezellige tijd druk maar ook vol spannende geheimen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat handig om een lijstjes met links te maken. Zo komen er vast ideeën bovendrijven voor surprises.
    Dit is echt een gezellige tijd om met wat lekkers te breien en te haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met alle geheimzinnige voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig die handwerkavonden. Wij doen dit jaar spelletjes met de hele familie :) Leuk dat je laat zien wat je al eerder maakte, net wat je zegt, wie weet kan iemand er zijn of haar voordeel mee doen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handwerkavonden blijven gezellig. Wij gaan met Kerst samenzitten denk ik. Nieuwjaar vieren we nooit speciaal. Maar eerst moet de sint nog passeren! Je maakte weer leuke poppetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk al uit naar de surprises van 2018, jullie maken er altijd een feest van. Wij dien niets aan Sinterklaas maar richten ons volledig op Kerst (en daar kun je het ook heeeeeeeel druk mee hebben).

    BeantwoordenVerwijderen