{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 30 november 2018

Aan de Haak en aan de adventskalender

Aan de Haak en aan de adventskalender


30 november vandaag. Dus morgen begint december. En dan komen de nieuwe patronen online van de Mystery Blanket. En de advent begint:


Dit jaar heb ik meegewerkt aan een adventskalender. Van 1 t/m 24 december kun je elke dag een blog vinden bij Breiclub.nl met daarin een handwerkidee, passend bij deze tijd van het jaar. Ik deed dit samen met AlexaBiancaSietskeWietske en Lara schoof ook nog aan. De adventsblogs kun je steeds vinden bij Breiclub én op de blog van degene die de betreffende blog maakte.


Uiteraard vind je bij mij elke dag een link.

Het kan dus zijn dat de komende tijd mijn "normale rubrieken" niet op de "normale dagen" verschijnen. Misschien schieten sommige dingen er wel helemaal bij in. Wel veel gezelligheid en kerstsfeer de komende tijd!

Dan nog even over Aan de Haak, ik beloofde vorige week nummer 17 weg te geven. Die geef ik graag aan Angélique. Haar adres heb ik wel, dus zij kan binnenkort post verwachten.

Bij mij kwam deze week de nieuwste Aan de Haak, nummer 18, binnen. Dat is een Woonspecial:



Er staan weer prachtige dingen in! Ik kan 'm aanraden. Vanaf dit weekend ligt-ie in de winkel. 




Deze keer geen ontwerp van mij, maar komende maand wél een aantal in de adventskalender 🙂

Nog iets speciaals: Ruben stond deze week in de folder van Poiesz én in de winkel kun je een receptenkaart pakken met zijn recept. Hij won de stoofbattle, dat vertelde ik hier.
Je kunt vandaag én morgen ook proeven in alle Poiesz-supermarkten. Ga ik zeker doen, ik ben wel benieuwd of ze het net zo lekker maken als Ruben dat doet!


Ben je niet in de gelegenheid om te komen proeven en ben je wel benieuwd naar het recept? Je vindt het ook online, hier bij de winkel én hier bij Ruben op de website. Mocht je nog een mooi boek zoeken om cadeau te geven in de december maand, dan kun je ook even bij Rubens boeken kijken 😉

Wij gaan dit weekend Sinterklaas vieren én "Daube du Nord" eten!


Deze Pietjes haakte ik jaren terug. Het patroon vind je hier.



Graag wens ik jullie een heel fijn weekend. Mét happy momentjes 🍀!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Angélique, gefeliciteerd met het leuke haakblad. Zo te zien is ook het nieuwe nummer weer een aanrader.
    Ik ben benieuwd naar jullie handwerkideeën.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het blad al ontvangen en ik ben er superblij mee, dank je wel Akkelien! Er staan zoveel keuke projecten in, daar is jouw tas er één van.
    Die Ruben van jou is ook goed bezig! Leuk dat hij zo in de kijken staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In december mag en gaat veel anders dan anders, dus doe maar lekker wat goed uitkomt ☺️

    BeantwoordenVerwijderen