{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 16 november 2018

Heel happy!

Heel happy!


Op vrijdag vertel ik vaak over happy momentjes. Dat doe ik vandaag ook 🙂

Dinsdag zag je al dat ik vorige week vrijdag een heel leuk uitje had en ik zou nog laten zien wat er in de tas zat. 


Er zaten inderdaad wat mooie bolletjes in. En die catlogus van KnitPro die ik gisteren liet zien.

De bolletjes zijn van Durable,
De witte is Durable Cosy Fine, 58% katoen/42%acryl
De rode is Durable Coral, 100 % katoen
De bruinachtige is Durable Forest, 45% acryl/37% merino wol/18% zijde

Pippi was vooral erg enthousiast over het mooie schaartje dat in dat blauwe zakje zit:


"Deze heb je toch al, Akkelien?"


Dat klopt inderdaad. Het is een eenmalige uitgave, het tijdschrift Yarnie, gemaakt voor en door Breiclub.nl en ik schreef er hier al eens over. 
Dit exemplaar geef ik weg! Als je kans wilt maken, laat dan een leuke reactie achter. 
Ik laat volgende week vrijdag weten wie 'm krijgt. En misschien geef ik dan wel weer wat weg. Ik heb namelijk nog wel wat leuks liggen. 

Afgelopen weekend was er nog iets heel leuks. De supermarktketen van het noorden, Poiesz, had een kookwedstrijd en ik had Ruben opgegeven voor de stoofbattle. We vonden het al zo leuk dat hij mee mocht doen. En toen kwam hij ook nog in de finale! Dat hield in dat in 5 supermarkten de drie gerechten van de finalisten te proeven waren en dat de klanten de lekkerste mochten kiezen. En ja, zondag 11 november zou de uitslag bekend worden. Ruben had het nooit verwacht, ik had die hele ochtend toch al zo'n buikgevoel.... Om even over half 2 stond Reitse Spanninga al roepend op de oprit! Ruben heeft gewonnen! Met zijn Daube du Nord!


Op de Facebookpagina van de supermarkt kun je nog een filmpje zien, hoe dat live ging, moet je even terug scrollen naar 11 november. En op de site van de winkel staat-ie ook, die man van mij! Daar staat dat hij romantische boeken schrijft. Nou, romantisch zou ik ze niet willen noemen, maar een passie voor koken heeft hij zeker! 
Absoluut een happy momentje 😊
Mocht je in deze regio wonen: in week 48 komt het recept in de folder te staan, hebben we begrepen en ergens in die week kun je het ook bij je eigen Poiesz proeven!
En wil je meer weten over z'n boeken, kijk dan hier.


Graag wens ik jullie een heel fijn weekend. Mét happy momentjes 🍀!



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Ik doe graag mee met de verloting van Yarnie. Ik heb best nogal wat bolletjes wol liggen en hoop op inspiratie voor een leuk projectje!
    En gefeliciteerd met een man die zo lekker koken kan, altijd fijn!
    Groetjes
    Mar10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi, ik ben wel benieuwd naar die Yarnie. Ik doe graag mee aan deze verloting en wie weet kan ik weer wat leuks maken met de bolletjes die ik nog heb liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gaaf voor Ruben!nogmaals gefeliciteerd!
    Die tas is bij jou ook wel in goede handen! Ik doe niet mee voor het tijdschrift, heb hier al een staoel met vanalles, maar vooral weinig tijd om te haken momenteel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk verhaal! Je kan met recht trots zijn op die man van je, creatief met woorden en ook nog eens in de keuken!Enne...ik ben dol op breien en haken..dus waag graag een kansje op de Yarnie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie verzamelen geluksmomentjes. Ruben gefeliciteerd met de winst. Het was vast heerlijk.
    En wat een hoop geluksmomentjes voor jou bij het uitpakken van de tas. Pippi weet duidelijk waar zij blij van wordt. De Yarnie wordt vast een collecters item. Ik waag graag een kansje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zo'n kookwedstrijd! En leuk dat je man heeft gewonnen...
    Geniet lekker van de inhoud van die tas, en mocht je Pippi kwijt zijn... dan denk ik dat ze in de tas zit!
    Fijn weekend, wie weet nog meer geluksmomentjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een bofbibs ben jij met zo'n chefkok thuis
    en wat een toffe Pippi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jullie allebei happymomenten!
    Heerlijk om zo'n goede kok in huis te hebben😉.
    Is het een bijzonder schaartje dat in het zakje zit?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Ruben!
    Enneh... ik lees niet veel, maar af en toe lees ik een verhaaltje uit Sinp en die zorgen steevast voor opkrullende mondhoeken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen