{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 2 september 2016

Vlaggenlijn voor Bess

Vlaggenlijn voor Bess



De laatste blog in de vakantiemodus. Al is het eigenlijk al weer gewoon de vijfde blog van de week, dus in principe is dat al heel normaal :-)

Het was een fijne tijd, al die weken waarin ik niet heel erg op de klok hoefde te kijken. Ik heb er van genoten! Daarom is het wel leuk om af te sluiten met een vlaggenlijn. Een echt vakantieproject, want dit kindje werd verwacht op 26 juli. Ze liet wat langer op zich wachten: ze werd uiteindelijk op 7 augustus geboren, een zondag! Ik had al een hoop voorbereid, want de tante van dit kindje (ook toevallig de moeder van Siem) wist de kleuren van de kinderkamer. 


Bijna dezelfde kleuren als bij de slinger voor Quin, alleen is de lichtgroene tint deze keer meer lindegroen en was het bij Quin mint-achtig.
Gelukkig werd Bess nog net op tijd geboren, zodat ik de slinger vlak voor mijn weekje vakantie af kon maken! De effen vlaggen:



Mét letters:


En dan aan elkaar haken!


Tot een hele slinger:



Dit was weer een kraamcadeau. De moeder van Bess hoopte er al een beetje op :-)


Ik heb ook deze slinger weer met veel plezier gehaakt.



Ik hoop dat de slinger op veel verjaardagen en andere feestelijke hoogtepunten in het leven van Bess zal mogen wapperen!



Dit was de laatste blog in m'n vakantiemodus, vanaf nu kom ik ook weer vaker bij jullie langs én ik ga weer wat meer reageren!

Voor dit moment wens ik jullie graag een heel fijn weekend! Denk aan de happy momentjes! En graag tot maandag! En dinsdag: eindelijk weer eens een "normale" poppendag bij mij :-)




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vlaggenlijn voor kleine Bess. De komende jaren wordt deze vlaggenlijn vast vaak gebruikt voor feestjes en verjaardagen van Bess.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig weer! Welkom op deze wereld Bess :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vlaggenlijn! Ik ben ook uit de vakantiemodus. Volgende week weer een poppenblog als het meezit. Vandaag weer zoveel mogelijk blogs lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, die vakantiemodus is langzaamaan de gewone modus geworden! Een teken dat je er weer aan toe bent om de alledaagse dingen in het ritme van de week op te pakken...
    Wat een gave slinger, en wat een leuke naam ... Bess... hoor je niet vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moest gelijk aan jou denken :-) Busy Bessy!
      En met alle slingers viel het mij op dat het veel vier-letter-namen zijn! Vind ik wel leuk: korte en krachtige namen!

      Verwijderen