{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 23 september 2016

Hoera, het is vandaag!

Hoera, het is vandaag!


Voor onze vriendin in Frankrijk wilde ik graag een cadeautje maken, uiteraard met de porseleinstiften (ik gebruik die van Edding, ik kocht ze bij Evelina). Ik was eerst op zoek naar een mooie Franse tekst, maar aangezien ze zelf uit Nederland komt, besloot ik toch voor een Nederlandse tekst te gaan. En dat werd deze:


Een vrolijke en positieve tekst, een soort van Carpe Diem, maar dan op z'n Nederlands :-)


Het mooie schaaltje vond ik in de Dorcas-winkel. Daar vind ik wel vaker mooi wit porselein waar ik dan weer leuke cadeautjes van kan maken!


Laat ik ook nog even zien wat zoon kocht op een Franse brocante:


Haha, is het niet geweldig! Ik wil 'm alleen niet in m'n kast hebben, hij houdt hem maar mooi op z'n eigen kamer!


En hoera, het is vrijdag vandaag! Weekend, en morgen is het Burendag!
Afgelopen weekend heb ik nog eens even wat van die kopjes gehaakt die ik ongeveer een jaar geleden al eens maakte (kijk hier). Ik gebruikte ze nu voor een uitnodiging voor burendag: 


De letters heb ik met photogrid gedaan :-) 


Zijn er bij jullie ook burendag-activiteiten? Het ziet er naar uit dat het in ieder geval mooi weer is!
Ik wens jullie graag een heel fijn weekend! Met veel happy momentjes!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Die Eding stiften werken inderdaad heel prettig. Leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag de beker en dacht huh heeft ze die gekocht? Maar het was de zoon! Hihi dat snap ik dan wel weer. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi schaaltje! Het zijn zulke leuke cadeautjes die je maakt!
    Wat ik niet snap: je wilt de beker van je zoon niet in je kast, maar wel op je blog..... hm, vind je het te mooi voor in de kast? :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik laat 'm zien in het kader van "bizarre brocante-vondsten" :-)

      Verwijderen
  4. Wat maak je toch leuke dingen met de porseleinstiften :)
    Je hebt er veel plezier van, ook dit bord/deze schaal is een leuk idee.
    Fijne burendag, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een goede tip die stiften. Ga ik ook een keer halen. Veel plezier van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van je burendag, zoiets hebben we niet echt hier in België... Ik vind het schaaltje heel leuk met die spreuk en de bloemetjes, ik hou van mooi servies en dit is een bijzonder stuk dat je vrolijk maakt :-)
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige cadeau!
    Geen burendag hier. Althans; niet voor ons. Wel familiedag :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen