{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 30 september 2016

Vrijdag, nu al?

Vrijdag, nu al?


Het lijkt wel of de tijd steeds sneller gaat! Alweer vrijdag! 
Een mooi moment om nog even over de week na te denken. Deze week stond hier thuis in ieder geval in het teken van een etentje. Echtgenoot had een teamdag en het budget voor het eten bezorgde de organisatie wat hoofdbrekens. Toen zei echtgenoot, die wel van koken houdt: "Jullie wilden toch nog een keer bij mij eten?" Ja, dat wilden ze inderdaad wel. Dus met een collega deed hij boodschappen, met een andere collega stond hij een dag tevoren te koken, een derde collega kwam nog een partytent opzetten. En ik? Ik deed de vergeten boodschappen, ruimde op en veegde buiten en deed nog heel veel andere dingen.

Deze week had ik ook club, bij Lydia. De dag nadat haar oudste 16 werd. 16 jaar moeder, een serieuze mijlpaal! We hadden weer heel wat bij te praten over onze puberzonen :-)
En ondertussen werd er gehaakt (door Lydia) 



en gebreid (door mij aan de French Riviera, ik heb inmiddels al meer dan 300 steken, ik kan bijna met het ajourpatroon beginnen!)


Dat haakwerk van Lydia is het tweede armpje van deze leukerd:


Het is een patroon uit dit boekje:

We bespraken ook plannen voor onze volgende handwerkavond, die houden we nog even geheim natuurlijk! 10 oktober is het zover en als je er meer van wilt weten of een keertje wilt aanhaken, kijk dan even hier.

Club, dat is altijd een happy momentje. En in dit weekend heb ik ook iets leuks, we hebben nóg een etentje, vriendin Annemiek komt met een deel van haar gezin, gezellig! 

Graag wens ik jullie allemaal ook een heel fijn weekend, mét happy momentjes!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


10 opmerkingen:

  1. Ja wat is het snel vrijdag he? De tijd vliegt! veel plezier dit weekend met je etentje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou echt wel, de tijd vliegt voorbij. En het wordt ook al zo snel weer donker, moet er gewoon aan wennen. Gelukkig is het nog prachtig weer. een gezellig weekend alvast.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En het lezen van deze blog was ook weer een happy momentje!
    Wat gezellig allemaal!
    Fijn weekend, geniet van je etentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om het leven en handwerken te delen met gelijkgestemden, dat is zoooo heerlijk ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee van je man; misschien veel gezelliger voor een team dan 'buiten de deur eten'.
    En hou op.... De tijd lijkt steeds sneller te gaan... Fijn weekend!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een ontzettend gaaf boekje, volgens mij...
    Maar wat een drukte met zoveel mensen om voor te koken. Met hoeveel waren jullie wel niet?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tijd lijkt steeds sneller te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen