{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 7 september 2016

Post en mail

Post en mail


Vrijdag had ik een happy momentje bij de post :-) De Wieke was er! De vorige keren kreeg ik het blad heel laat, nu kreeg ik het eerder dan ik het verwacht had!


Deze keer een dubbeldik pakket zelfs, want...


alle abonnees krijgen deze keer twee! Het schijnt dat de vorige editie wat problemen had bij de druk en verdere uitvoering. Door dat exemplaar nu nog eens mee te sturen, zorgen ze ervoor dat alle abonnees een goed exemplaar hebben. En als je toevallig al een goede had, dan kun je dit exemplaar mooi aan iemand anders geven. Een hele mooie actie en een leuke manier om te zorgen dat meer mensen dit super mooie blad leren kennen!
Ik ben nog even aan het nadenken wie ik dit blad ga geven. 

De nieuwe Wieke heeft als thema "Kleur bekennen" en er staat weer boordevol patronen en inspiratie. Hier kun je meer lezen over dit leuke blad.

Vorige week kreeg ik via mail een berichtje van Rita, ze nomineert me voor "One Lovely Blog Award". Je leest er hier alles over. Super lief van Rita dat ze me nomineert! 
En maandag werd ik nog eens genomineerd! Deze keer door Margaret, hier schrijft zij over de award. Ook de nominatie van Margaret vind ik het heel lief!

En toch... 
ik krijg altijd een beetje het "kettingbrief-gevoel" bij zo'n award. In mijn profiel staat dan ook al heel lang "Ik vind het erg leuk om reacties te krijgen op mijn blogs en toch wil ik liever geen awards ontvangen."

Het allerleukste aan het bloggen zijn de reacties en de contacten en soms zelfs vriendschappen die ontstaan! Ik geniet erg van al m'n blogvriendinnen!



Het lastigste van zo'n Award vind ik ook dat elke genomineerde weer 15 blogs mag/moet nomineren. Alle blogs die ik lees verdienen positieve aandacht! 
Veel blogs die ik lees, zijn volgens mij al genomineerd of zijn "Awardfree". Ik lees graag blogs en als ik iets heel leuks of inspirerends zie, zal ik ook altijd een link plaatsen naar zo'n blog en dat wil ik heel graag blijven doen. 

Nog even googlen op "One Lovely Blog Award" levert ongeveer 2.270.000 resultaten op in 0.47 seconden! Dat zijn allemaal blogs over de hele wereld! Dat is op zich wel weer grappig natuurlijk :-)


Dus morgen weer vrolijk verder met bloggen en het is maar dat jullie het weten: 


Reacties zijn van harte welkom! 
Ik lees ze graag


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


26 opmerkingen:

  1. Nou, dan ga ik toch maar eens dat Wieke blad kopen. Jammer dat het niet in de boekhandel verkrijgbaar is...
    Ik deel je mening rondom awards en ik denk dat ik je voorbeeld ga volgen. Ik heb er ook twee gehad en ik weet nog steeds niet wat ik er mee aan moet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is inderdaad jammer dat het niet bij elke boekhandel of handwerkwinkel te koop is.

      Verwijderen
  2. Tjonge, de derde Wieke al weer! De eerste heb ik ook in huis: en ik heb nog een Wieke in huis. Mijn dochter heet namelijk zo :-)
    Gefeliciteerd met je award enneh ik snap je gevoel erbij best inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me een erg leuk blad!Ben benieuwd wat je er uit gaat maken.
    en aan awards doe ik ook niet meer mee hoor, hoe goed bedoelt het ook is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ben ook benieuwd! Ik weet het nog niet :-) Zoveel mooie dingen!

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd met je Awards. Het is natuurlijk hartstikke lief dat ze gegeven worden. Maar dat je je blog Awardfree maakt, snap ik helemaal (dat had je al gelezen *Ü*). Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om daarvoor aan de zijkant van het blog een afbeelding te plaatsen; dat valt beter op dan ik je profiel.
    Leuk hé de dubbele Wieke's. Ik ben ook nog aan het nadenken aan wie ik haar ga geven. In Kleur Bekennen staan weer prachtige dingen en leuke rubrieken ; het is altijd weer een plezier om te mogen bladeren in zoiets moois.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, nu is het wel wat duidelijker, hé!
      Prachtig, de nieuwe Wieke! En ik heb m'n extra exemplaar inmiddels weggegeven :-)

      Verwijderen
  5. Lief dat je op jouw manier de award accepteert. Het is een pluimpje voor dit gezellige blog en de bloggers erachter. Gelukkig krijg je de award zonder verplichtingen. Grappig dat zoveel blogs een klopje op de schouder krijgen. Maar ja, er zijn echt heel veel leuke, bijzondere blogs.

    Goed van Wieke om iedereen de nieuwe versie van het tweede haakmagazine te sturen. Dan zijn alle problemen gelijk verholpen. Ik ben benieuwd wat jullie uit nummer 3 gaan maken.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij had het ook heel leuk gedaan, vond ik, zo zonder verplichting. En dank je wel voor je aardige woorden :-)

      Verwijderen
  6. Ook ik was genomineerd en hou er niet zo van. heel lief maar ik deel jou gevoel. Ik had nog nooit van de Wieke gehoord, even googelen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een mooi blad, al is het jammer dat je het niet even bij een winkel bij je in de buurt kunt kopen.

      Verwijderen
  7. Ik vond het ook best moeilijk, doe ik mee of niet, ik kom altijd al tijd tekort :( Maar toen dacht ik weer aan alle moeite die Margaret en Rita genomen hadden dus heb ik uiteindelijk toch mee gedaan en geen spijt :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik snap je helemaal ik zou ook bang zijn iemand te kort te doen terwijl ik zo veel leuke blogs lees dus voor mij ook maar een niet !! leuk je Wieke blad ga er maar van genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oja en laat ons dan even weten wat daar voor leuke spannende dingen in staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik heb de award 2x mogen ontvangen, van Rita en van Sigrid, in heb beiden netjes via de mail bedankt voor de eer. Ik snap je helemaal en vind dat je het heel goed hebt verwoord zonder iemand voor het hoofd te stoten.
    Dit is overigens wel een mooie gelegenheid om hier eens te typen dat ik heel erg graag je blog volg en dat ik je een heel warm mens vind die altijd respectvol is naar anderen en met het enthousiasme mensen weet te inspireren. Dankjewel voor al je leuke blogberichten en natuurlijk voor altijd heel lieve reacties op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed verwoord!
    Die Wieke ziet er wel erg interessant uit... :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een reactie op een blog is al een award op zich toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat gevoel met de awards herken ik ja, daarom heb ik ook op mijn blog staan dat ik liever een reactie krijg dan een award.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben nog niet zolang geabonneerd op Wieke maar ik vind het een heel mooi tijdschrift en hoop dat ik er nog veel mag ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen