{ 'anonymize_ip': true }

maandag 12 september 2016

Haak maar aan en/op De frUITmarkt

Haak maar aan en/op De frUITmarkt


Afgelopen zaterdag was de frUITmarkt in Sneek, ik schreef er vrijdag al iets over. Echtgenoot en ik zijn er geweest en wat was het ontzettend leuk! Ik heb wat foto's die ik graag deel.


Echtgenoot had nog een leuk gesprek met iemand van Stichting LAS


En ik keek natuurlijk even bij de bibliotheek en inderdaad: daar was een Haak-maar-aan-tafel:


Ik heb geen aanhakers gezien, daar was het weer net iets te mooi voor. Ik heb wel even de dekens beter bekeken:


Leuk hé, die smiley in de linkerdeken! En zelfs het teken van de bieb zit erin!


Donderdag is de eerste Haak-maar-aan-middag in de bibliotheek in Sneek, van 14.30 - 16.00 uur en ik ben er weer bij als het even kan. Hier lees je er meer over. En ik zag dat je die ochtend aan kunt haken in de bieb in Bolsward, kijk hier voor meer informatie.

Toen ik deze zomer aan het opruimen was in m'n hobbykamer, vond ik nog allemaal garen van de soort die ik tot nog toe gebruikte voor dit project. Ik kan nog even vooruit :-)


Ik heb 's middags thuis nog even een granny af gehaakt. Het garen was de vorige keer op en nu kon ik weer verder :-)  Dat groene is overigens ander garen, maar qua dikte matcht het goed en 't is ook katoen.


Persoonlijk heb ik nog niet de ambitie om een complete deken in te leveren, maar omdat ik eerst vierkantjes in een afwijkende maat had (met een vijfde toer met halve stokjes), had ik bedacht dat het wel zo aardig en handig is dat ik mijn deel wel aan elkaar ga zetten. Dat doe ik met aan elkaar haken in de laatste toer en daarvoor ga ik voorlopig het donkerblauwe en zwarte garen gebruiken dat ik terug vond in mijn voorraad katoen garen.



Donderdagmiddag ga ik kijken, of er veel dames komen en of er door hen veel aan dit project gewerkt is tijdens de zomerperiode.




Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. dat ziet er gezellig uit allemaal. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige markt en gezellige dekens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! En dat lijkt me echt gezellig, een haak-maar-aan in de bieb! Jammer dat ik niet in de buurt woon ;)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen