{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 9 september 2016

Happy momentjes

Happy momentjes


Vrijdag vandaag en dan heb ik het vaak over happy momentjes. Dat komt bij vriendin Irene vandaan. Zij heeft in haar tuin zo'n leuke spreuk hangen: 

A good life is a collection of happy moments

Dat had ik hier al eens laten zien en de collage uit die blog mag hier nog even op herhaling:


Een tijdje terug won ik deze twee leuke kaarten:





Het zijn kaartjes van Annemaries Haakblog, een tijdje terug kregen 10 personen ieder twee van deze kaartjes en ik was een van de gelukkigen. Een kaartje stuurde ik naar Lydia, de andere bewaarde ik voor Irene, die, zoals eigenlijk altijd,  in de vakantie jarig was.

Toen wij onze vakantie vierden in Pas de Calais, zat zij toevallig ook in die regio met haar gezin. Zo woonden we ineens dichter bij elkaar dan in Nederland :-) We maakten natuurlijk een afspraak. We ontmoetten elkaar in Wissant, op woensdag, waar we de markt bekeken. Het was ongelooflijk druk, maar we kochten daar lekkere dingen en gingen toen naar ons vakantiehuis, waar we met z'n allen een heerlijke lunch hadden, in de tuin. 

Ik gaf haar de kaart en nog een verjaardagscadautje:




Het was een heel happy moment in onze vakantie! Ik denk er nog met veel plezier aan terug!

Nog even een weekendtip: morgen is er in Sneek de frUITmarkt, dat is de Fryske Uitmarkt. Allemaal activiteiten rond het theater Sneek, het kunstencentrum Atrium, het Bolwerk en de Noorderkerk. En in de bibliotheek in Sneek doet ook mee, hier lees je hun plannen. In ieder geval vind je daar in de tuin het Haak maar aan-project, jullie weten het wel: die hele grote deken. Op donderdag 15 september kun je 's middags weer mee haken in de bieb in Sneek, van 14.30 - 16.00 uur.
En dit weekend is het ook Open Monumentendag, nog veel meer cultuur dus! Hier is de link naar de algemene website. Misschien vind je iets leuks/interessants in jouw buurt!


Voor dit moment wens ik jullie allemaal graag een heel fijn weekend, mét happy momentjes!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Kom ik mezelf twee keer achter elkaar in je blog tegen. Wat was het leuk en gezellig in Wissant!! Petten passen,mijn sjaaltjes, het heerlijke brood, het fruit en de kip. Daarna de gezellige en verrukkelijke lunch. Echt zo'n heppiedepeppie dag!

    En vandaag ziet er ook al weer veel belovend uit!!

    Groetjes en liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy momentjes vezamelen. Dat is ng eens leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk blij blogbericht weer :-D
    Je hebt een mooi verjaardagscadeau gegeven en dan gelijk maar zo'n fijne dag samen, perfect toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn hè. En het zijn er best veel, die happy momentjes, als je er op let :) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gezegd, van die verzameling blije momenten.
    Mooi bordje en een leuke kaart ook!
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen