{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 18 mei 2021

Dinsdag - poppendag Piepklein poesje

Dinsdag - poppendag Piepklein poesje


Geen pop bij mij vandaag, wel een piepklein poesje.
Dat komt zo: op 4 april is Nim jarig, een achternichtje van ons. Dat weet ik op zich wel, de vierde van de vierde, mooie datum. Toch vergat ik het dit jaar. En ze werd nog wel 10 jaar! Zo'n mooie mijlpaal! Pas toen haar opa bijna jarig was en ik voor hem een slinger haakte om met de kaart mee te sturen, dacht ik er weer aan... 

Ik besloot toch nog een kaartje te sturen en ik haakte er een piepklein poesje bij. 


Hierboven zie je de achterkant. En hieronder de voorkant. Nog niet helemaal af 👁👁


De oogjes en het snuitje heb ik er snel op geborduurd en toen wilde 't poesje wel even buiten kijken:


Op de volgende foto kwam er even een mier kijken, maar die is wel heel moeilijk terug te vinden. 


Ik haakte dit poesje naar een patroontje van New Leaf Designs, je vindt het hier. Ik heb het een beetje aangepast en ik heb er een lusje aan gezet zodat het poesje als sleutelhanger aan de slag kan. Zo'n klein poesje zou ook best bij poppen kunnen wonen.
Overigens vond zoon dat het meer op een koala leek, maar die zijn ook heel schattig 😉

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Hij is leuk! En klein, heel klein, knap werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een ienimini maar wel een leukerd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoesje dat mini muisje Akkelien, zo
    leuk hoe jij al die kleine ontwerpen maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poesje, muisje, koala... In elk geval een schattig beestje voor Nim.
    Enne... die mier kan ik nergens vinden 🤔😁

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen