{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 19 mei 2021

Pannenlappen met moesjes

Pannenlappen met moesjes


Vorig jaar bedacht ik een paar pannenlappen voor Breiclub.nl. 



Ik krijg nog wel eens vragen naar dat patroon en heb besloten om het nu zelf ook in m'n Ravelry-winkel te plaatsen, tegen een kleine vergoeding.
Je vindt het hier.
Het patroon bevat een complete beschrijving en een teltekening.


Als je lid bent van Breiclub.nl, dan vind je dit patroon op de website, onder Cursussen. Daar zijn zelfs filmpjes met uitleg beschikbaar.


In mijn Ravelry-winkel kun je meer patronen vinden, tegen een vergoeding en sommige zijn zelfs gratis!

 
Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Erg leuke pannenlappen Akkelien! Je zou er zò aan beginnen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn mooi en je hebt er nooit genoeg hè.
    Ik heb nog oude van mijn moeder, maar die vouw ik dubbel anders zijn ze te dun (kan ze niet weggooien)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er mooi uit! Maar het woord 'moesjes' ken ik niet... Is dat een speciale steek of een fries woord? 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch heb ik dit niet zelf verzonnen. Je kunt ook online filmpjes vinden over het haken van moesjes. En het is zeker geen Fries woord :-)

      Verwijderen
  4. Ik gebruik ook mijn gehaakte pannenlappen, altijd fijn en kleurrijk in gebruik. Mooi ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen