{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 6 mei 2021

Post met slingers

Post met slingers


Het lijkt erop dat er inmiddels al 2 bezoekers ontvangen mogen worden! Dan is 't nog steeds wel leuk als er post komt. Voor de jarigen op onze kalender haakte ik slingertjes om mee te sturen.

Ik vond een mooi bolletje dun garen met verloopkleuren. Langzaam verlopende kleuren.
En het is treft die treft. De eerste slinger kreeg 59 vlaggetjes met aardig wat kleuren.
De tweede heeft 32 vlaggetjes en is helemaal in groentinten gebleven. Dat komt goed uit, want toevallig is dat de lievelingskleur van die jarige 😃


Ik heb de slingers om de kaartjes gewikkeld en zo in de enveloppe gestopt.


Voor de zekerheid nog even wat plakband op de enveloppe, maar dit blijkt tot nog toe goed te werken.


En omdat het garen zo dun is, is de slinger tot nog toe licht genoeg om met 1 postzegel verzonden te kunnen worden. Dat vind ik wel zo prettig!

Deze slingertjes haakte ik zo:
105 lossen, *1 losse overslaan, 1 vaste in de 2e losse vanaf de haaknaald, 1 half stokje in de 3e losse, 1 stokje in de 4e losse, 1 anderhalf stokje in de 5e losse, 12 lossen*. Herhaal van * tot * tot je genoeg vlaggetjes hebt en eindig met 100 lossen in plaats van 12 lossen.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk om zoiets te krijgen! En ik ben helemaal weg van je kleurkeuze...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om zoiets te krijgen per post.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful garlands. The variegated yarn makes it even more prettier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 59 vlaggetjes, ik heb ze niet geteld. Leuk bedacht. De slinger hangt nog steeds, zonde om op te ruimen. Je hebt me helemaal aangestoken met het slingervirus. Zo leuk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al zo leuk, wat een heerlijke post.

    BeantwoordenVerwijderen