{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 8 november 2023

Oeps... eitje

Oeps... eitje


Tijdens onze vakantie app ik regelmatig met zoon, gezellig!
Op een van de laatste dagen kreeg ik dit berichtje binnen:


Met de tekst: "Oeps..."

Ik herkende het direct. Het is een van de drie eierdopjes die ik bij de Dorcaswinkel gekocht heb. Ik vond ze zo leuk, met de vergeet-me-nietjes erop. En ook zo leuk dat ik er drie had gevonden, aangezien wij thuis met drie personen zijn.
Dus ik vond het jammer. Maar goed, groot was de ramp natuurlijk niet.

Anderhalve week na thuiskomst kwam er een pakketje binnen. Voor mij, zei zoon.
Het eerste dat ik zag toen ik het doosje opende was dit:


Daaronder, zorgvuldig in bubbeltjesplastic verpakt, drie eierdopjes!


Wat een leuke verrassing en die eierwarmers, die passen er perfect bij 🙂


En nu hebben we in totaal 5 van deze leuke eierdopjes!
Goed geregeld door zoon.

🥚   🥚   🥚   🥚   🥚



Fijne dag 🍀🍀🍀


Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk én wat attent van je zoon, inderdaad een kanjer :-)
    Groetjes Juffrouw Ooievaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, wat een geluk dat hij ze vond en dan jog met die leuke eiermutsjes erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Akkelien, wat ontzettend lief van je zoon, om moeite te doen op zoek te gaan naar dezelfde eierdopjes met vergeet-me-nietjes, en het is hem gelukt. Heeft hij de eierwarmers zelf gemaakt of heeft hij iemand voor jou aan het werk gezet? Maar heel erg leuk en lief ishet zeker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij vond drie eierdopjes waar de eierwarmers bij zaten. Ze passen er perfect bij qua kleur. Ik vind het erg leuk.

      Verwijderen
  4. Leuk, jullie reacties! Ik zeg altijd al dat ik een hele leuke zoon heb. Dit laat zien dat het klopt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, wat jammer dacht ik meteen... Maar wat een schat van een jongen!

    BeantwoordenVerwijderen